فال و طالع بینی روز پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه ۹۱

فال و طالع بینی روز پنجشنبه ۲۶ مرداد

 

 

 

از صبح امروز تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فروردین:

امروز ماه نو در برج اسد می باشد. درارتباط با کودکان و خلاقیت تغییراتی ایجاد می شود. اگر کسی فعالیت شما را در محل کار افزایش دهد فکر نمی کنم ناراحت شوید.

 اردیبهشت:

تاکید زیادی بر روابط شغلی و شخصی وجود دارد .اکنون زمان خوبی است تا احساساتتان را با قاطعیت بیان کنید . که البته باید منطقی آن ها را بیان کنید نه این که از روی احساسات و تنش ها و اکنون می توانید تمام مشکلات و دلخوری های اخیر را برطرف کنید.

 خرداد:

امروز ماه نو دربرج اسد می باشد. این قسمت از چارت شما به سفرهای کوتاه و خواهر و برادر مربوط می شود و امروز، برای میهمانی های خانوادگی فوق العاده است.

 تیر:

ماه نو در برج اسد می باشد.این بار تصمیم دارید به خودتان پاداش دهید.مدت هاست که پول تان را جمع کرده اید شاید چیزهای جالبی باشد که بخواهید خریداری کنید.

 مرداد:

امروز، ماه نو شده و روز بسیار به خصوصی است، چرا که ماه، وارد علامت خودتان یعنی شیر می شود. این برای شما بالاترین میزان اعتماد به نفس را به همراه آورد و شما را قادر می سازد که ایده های جدیدی را مورد توجه قرار داده و انواع کارهایی که شما را مورد توجه قرار خواهند داد، انجام دهید. هر از چند گاهی، مجبورید که به خود یادآوری کنید که خیلی مغرور نشوید وگرنه ممکن است دیگران بخواهند که شما را سرجای خودتان بنشانند!

 شهریور:

امروز ماه نو در برج اسد می باشد.مرموزترین بخش چارت شماست.اگر رابطه مخفی با کسی دارید ببینید آیا می توانید آن را باز هم مخفی نگه دارید.

مهر:

امروز ماه نو شده و در جایی از چارت شما قرار میگیرد که مربوط به زندگی اجتماعی و برنامه های آینده شماست. این ها زمینه هایی هستند که باید روی آن تمرکز کنید خصوصاً اگر می خواهید کاری جدید را شروع کنید. به چهره های جدیدی که وارد زندگی تان می شوند، خوش آمد بگوئید چرا که بزودی تبدیل به دوستانی دائمی خواهند شد.

 آبان:

امروز انرژی زیادی دارید و از زندگی لذت می برید.در رابطه با مسائل کاری خلاق،خوش قلب و خوش برخورد هستید.مسلماً تفریح و کار را با هم ترکیب کرده اید و از آن لذت می برید،شاید هم در محل کار دوست جدیدی پیدا کنید.امشب اگر بیرون از خانه هستید مورد تحسین و تمجید دیگران قرار می گیرید.

 آذر:

امروز ماه کامل در خانه آتشین مرداد که خانه افقهای جدید است قرار دارد. در حال حاضر فکرهای زیادی هستند که باید برای مدت طولانی روی آنها تمرکز شود. قبل از این که قدم بعدی را بردارید. یک ایده یا برنامه در ذهن شما در حال شکل گرفتن است. ولی باید بیشتر در ذهنتان بپرورد تا بتواند عملی شود. افکارتان را تا قبل از این که کاملاً‌ برای خودتان واضح باشند با کسی در میان نگذارید.

 دی:

امروز ماه نو در برج اسد می باشد. این می تواند شروع یک رابطه دوستان سودمند باشد. اگر تصمیم دارید که به جای یک قرار عادی و معمولی قراری رسمی بگذارید، حتماً این کار را بکنید.

 بهمن:

امروز ماه نو در مرداد قرار دارد که البته متضاد شما است . امروز بر روابط دوستانه شما تاثیر مثبتی می گذارد و می توانید در چند هفته آینده پیشرفتهای جالبی داشته باشید . شاید با شخص جدیدی ملاقات کنید که دنیایتان را عوض کند . یا رابطه ای که از قبل داشته اید را بهبود بخشد . همچنین زمان مساعدی برای شروع یک رابطه است . چه رابطه شخصی و چه رابطه شغلی .

اسفند:

هلال ماه نو در اسد آتشین کمک می کند که شما بتوانید در مسائلی که می خواهید به خصوص در مورد مسائل روزمره سلامتی تان متمرکز شوید . ترک معاینه عمومی برخلاف مسائل اقتصادی چیزی است که عیب و امراض را دوری کرده و ذهنتان را آماده می کند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.