فان پرسی به مراتب بهتر از این هم خواهد شد

   یونایتد دیشب موفق شد تا در دیدارش مقابل فولام در اولدترافورد با نتیجه ۲-۳ به پیروزی برسد و فان پرسی در اولین حضورش در ترکیب یونایتد در دیداری خانگی موفق به گلزنی شد.

درپایان این مسابقه فرگوسن به تمجید از فان پرسی پرداخت و از شینجی کاگاوا هم تعریف کرد و به اسکای سپورتس گفت:« فان پرسی ضربه نهایی فوق العاده ای زد. واقعا تماشایی بود. این قدرت فوق العاده او در گلزنی است که جایگاهش را بهبود بخشیده.» فرگوسن ادامه داد:« هم برای او و هم برای کاگاوا خوشحالم. روبین هنوز برای تیم ما زیاد بازی نکرده بود و این بازی رسما اولین بازی کامل او برای یونایتد بود. او به مراتب بهتر از اینها نیز خواهد شد.»

این مربی اسکاتلندی درادامه درمورد اشتباهی که میان داوید دخه آ و نمانیا ویدیچ پیش آمد و باعث شد تا تیم حریف امیدهایش را پررنگ تر ببیند گفت:« در این بازی ما کنترل بازی را در دست داشتیم و فوتبال درخشانی را ارائه کردیم و شروع بدمان را جبران کردیم و حتی می توانستیم ۴، ۵ یا ۶ گل به ثمر برسانیم. ولی بعد از آن به خاطر یک دفاع بد، گل احمقانه ای خوردیم.»

فرگوسن در نهایت خوشحالی اش از گلزنی رافائل، مدافع تیمش را نیز ابراز کردو گفت:« رافائل در طول دوران حضورش در اینجا ۳ یا ۴ گل زده. او انرژی کافی برای این کار را دارد و دیشب هم بازی خوبی انجام داد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.