فتح الله‌زاده مدیرعامل ماند

جام جم آنلاین: علی فتح‌الله‌زاده که اوایل هفته جاری به همراه وزیر ورزش و جوانان راهی ترکیه شده بود و البته قبل از آن مصاحبه‌هایی علیه احمد رسولی‌نژاد انجام داده بود، عصر امروز در نشستی با رسولی نژاد و قلعه‌نویی شرکت کرد و در پایان به عنوان مدیرعامل باقی ماند.

عصر سه شنبه احمد رسولی نژاد، علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی، در دفتر رییس هیأت مدیره باشگاه استقلال نشست سه نفره‌ای را برگزار کردند تا به مشکلات این روزهای استقلال پایان دهند.

رسولی‌نژاد و علی فتح الله‌‌زاده که طی روزهای گذشته با مصاحبه‌های متنوعی علیه یکدیگر موضع گیری کرده بودند، امروز اختلافات را کنار گذاشتند! و قرار است فتح الله‌زاده به عنوان مدیر عامل در باشگاه استقلال به فعالیتش ادامه دهد.

البته فتح الله‌زاده در حالی در سمتش باقی ماند که اوایل هفته جاری به همراه وزیر ورزش و جوانان راهی ترکیه شده و امروز نیز با توصیح محمد عباسی مقرر شد تا زمان رسیدگی به وضعیت مالی باشگاه استقلال مدیر عامل باقی بماند.

مدیر عامل فصل گذشته استقلال که با پرویز مظلومی قطع همکاری کرده است در پایان نشست عصر امروز به امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال حکم داد تا او کارش برای فصل آینده را آغاز کند. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.