فتح الله زاده: دیدی کروش هم حرف مرا تائید کرد ؛آقای رویانیان!/ سردار هم مثل خودمان استقلالی ست/ ۳۰ نفره هم شده باید کره را ببریم – اخبار ورزشی

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرآنلاین درباره دیدار رویانیان از اردوی تیم ملی گفت:« شنیدم سردار رفته آنجا ، چشم ما را دور دیده با همه بازیکنانم روبوسی کرده ! نکند سردار هم رفته تو کار شکار قزل آلا؟ ولی آقای رویانیان خیالت راحت توی ده که می روی باید اول کدخدایش را ببینی ، تا ما را ماچ نکنی ، خبری از بازیکن استقلالی نیست!. البته بگذریم که سردار خودش هم یکی از ماست و ما او را استقلالی می دانیم!»

او درباره اینکه کروش به رویانیان گفته به درد دفاع وسط می خورد هم می گوید:« حاجی جان دیدید من هی به این سردار می گفتم به درد دفاع می خورد ، گوش نمی کرد. حالا کارلوس کروش که فوتبال را خیلی خوب می شناسد این حرف را به او زده تا بداند من بهتر تشخیص را می دهم.وقتی می گویم سردار تو باید دفاع بازی کنی و من نوک حمله. حالا هم که رفته همین حرف ها را از کارلوس شنیده تا خیالش راحت شود. آن بار که ما با هم بودیم می خواست من دفاع بازی کنم و خودش فوروارد ، می گفتم سردار من استاد گل زدنم ، شما باید دفاع کنی ، حرفم را گوش نمی کرد اما حالا که کروش گفته دیگر فکر کنم او هم بپذیرد.»

البته کروش این پست را برای رویانیان و کفاشیان پیشنهاد می دهد اما حسابی سر حاجی بی کلاه مانده:«البته کروش بازی مرا ندیده . اگر می دید حتما دعوتم می کرد. ولی من دیگر تمایلی به بازی در سطح ملی ندارم! »

فتح الله زاده بعد از این شوخی ها درباره بازی با کره هم می گوید:« حتما این بازی را می بریم. همه باید دست در دست هم بدهیم و برویم برای شکست کره. حتی اگر شده ۳۰ نفره در زمین بازی باشیم هم نباید بگذاریم این ۳ امتیاز از تهران برود.»

فتح الله زاده در پایان در مورد توپ های آلشپورت و نکاتی که در مورد آن وجود دارد حرف می زند و می گوید:« والا ما فکر می کردیم هرچه باد این توپ ها را کم کنیم کارآیی آن بیشتر می شود.اما توپ های ما از بین رفت.حالا ما آن توپ ها را به آلشپورت برگردانده ایم ولی توپ های جدید را هنوز به ما تحویل نداده اند.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.