فتنه ۸۸ مولود به اصطلاح اصلاحات اصلاح طلبان/امکان ائتلاف اصلاح طلبان با اصولگرایان وجود ندارد

حجت الاسلام ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصلاح طلبان دچار توهم پنداری، گفتاری و شنیداری شده اند چراکه فتنه ۸۸ مولود به اصطلاح اصلاحات آنها بود.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز،  با اشاره به ادعاهای ضد و نقیض اصلاح‌طلبان مبنی بر گرایش اکثریت جامعه به اصلاحات و اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان با ادعاهای ضد و نقیض هر بار حرف و سخنی به میان آورده و جامعه را دچار تنش می کنند و گرنه اصلاحات آنها جنبه قانونی ندارد.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان دچار توهم پنداری، گفتاری و شنیداری شده اند چرا که فتنه ۸۸ و همگرایی با اپوزسیون خارج نشین مولود اصلاحات آنها بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان همچون کلاف سردرگم به دنبال احیای جریان خود هستند، تصریح کرد: اصلاح طلبان در یک همگرایی با جنبش های برانداز نشان دادند که نه تنها در چارچوب های انقلاب و نظام عمل می کنند بلکه به اندیشه های امام(ره)، آرمان های انقلاب و اهداف نظام و ولایت فقیه پشت پا زدند.

عضو جامعه روحانیت مبارز اذعان داشت: از اصلاحات چیزی نمانده که اصلاح‌طلبان برای بازگشت به نظام تقلا می کنند آنها باید ابتدا تکلیف خود را با فتنه ۸۸ و همگرایی با جنبش سبز و جریان های برانداز معلوم کنند بعد برای احزاب و تشکل های سیاسی دیگر خط و نشان بکشند .

*امکان ائتلاف اصلاح‌طلبان با اصولگرایان وجود ندارد

وی با بیان اینکه اجماع اصولگرایان با اصلاح‌طلبان برای رسیدن به وحدت به جهت ورود به انتخابات ریاست جمهوری آتی غیر ممکن است، اظهار داشت: اصلاحات به دلیل سوابقی که در تاریخ ایران و اذهان به ثبت رساند اعتماد مردم و نظام را نسبت به خود از دست دادند لذا اصولگرایان با توجه به شناختی که از ماهیت اصلاح‌طلبان دارند هرگز حاضر به اجماع با آنها نخواهند شد.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: اصلاح‌طلبانی که همسو با عوامل فتنه و اپوزسیون خارج نشین شده اند هرگز نمی توانند دلسوزانه به مردم و نظام خدمت کنند چرا که آنها در دوران اصلاحات و پس از آن به سران معاند لبیک گفته اند.

*اصلاحات برادری خود را ثابت کند، نظام استقبال می کند

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان شاخص و معیارها و تعریف درستی از اصلاحات خود برای ورود به عرصه های مختلف کشور ارائه دهند راه و خط خود را از سران فتنه و جریان های برانداز جدا و حسن نیت خود را ثابت کنند شاید نظام از آنها برای ورود به عرصه های سیاسی استقبال کند.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.