فتوای نبش قبر عرفات صادر شد

ریاست شورای عالی فتوای فلسطین با صدور فتوایی موافقتش را با نبش قبر یاسر عرفات رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطینی با هدف تحقیق درباره علل مرگ عرفات اعلام کرد .

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی الجزیره در اقدامی مشکوک از دو روز گذشته به مطرح کردن قضیه مرگ مشکوک عرفات  کرده و حتی ویژه برنامه های خود را به این موضوع اختصاص داده و از شدت خبرهای ضد سوری خود کاسته است.

گفته می شود متمرکز شدن شدن الجزیره به مسئله سوریه و بی اعتنایی به جنایات رژیم صهیونیستی باعث شده است این شبکه بخش زیادی از اعتبار خود را در میان فلسطینیان و اعراب از دست بدهد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از رام الله، محمد حسین مفتی قدس و سرزمین های فلسطینی گفت :« اگر هدف از نبش قبر هر کسی یا هر شهیدی ، بررسی و تحقیق درباره علل مرگ باشد بلا مانع است ».

محمد حسین که ریاست شورای عالی فتوای فلسطین را دارد گفت پیش از این نیز فتوای نبش قبر یک شهید فلسطینی را با هدف تحقیق درباره علل شهادتش صادر کرده است.

این فتوا پس از آن صادر می شود که شبکه تلویزیونی الجزیره دو شب پیش نتایج تحقیق این شبکه را درخصوص پیدا شدن مقادیر زیادی ماده پرتوزا و سمی پولونیوم در وسایل شخصی عرفات که اندکی پیش از مرگش از آنها استفاده می کرد، پخش و اعلام کرد نه ماه در این خصوص تحقیق کرده است. /ق پ


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.