فتوای جدید:با دختر شیعه ازدواج نکنید!

آیا ازدواج کردن سنی و شیعه با یکدیگر جایز است؟ بیننده ای از مفتی وهابی این سؤال را پرسید و گفت می خواهد با دختری شیعه ازدواج کند و نظر وی را خواست.
به گزارش آخرین به نقل از جام، مفتی وهابیون در شبکه «وصال فارسی» از مردان اهل سنت درخواست کرد از ازدواج با دختران شیعه خودداری کنند.

بیننده ای از «ملا زاده» پرسید: «می خواهم با دختری شیعه ازدواج کنم، آیا به نظر شما ازدواج با شیعیان جایز است؟»

«ملازاده» ضمن ممنوع دانستن ازدواج با دختران شیعی، برای فتوای خود استدلال های مضحکی بیان کرد. این دکتر وهابیت گفت: «با دختران شیعه ازدواج نکنید؛ علت اول: چون قدرت پوشالی در ایران در دست شیعیان است، اگر فردا اختلافی بین شما پیش بیاید این آخوندهای بی دین و ضد سنت حق شما را پایمال می کنند! و علت دوم: پیامبر(ص) فرمودند برای ازدواج به دین و اخلاق دختر توجه کنید.»

وی در ادامه اهانت هایش به شیعه، گفت: «دین زن باید خوب باشد. نه این که قبر پرست و علی پرست باشد، نه این که مشرک و امام پرست باشد.»

گفتنی است، این به اصطلاح عالم وهابی که ساکن لندن است و هم راستا با سیاست های انگلستان و برای اختلاف افکنی میان شیعه و سنی، برنامه هایش را از لندن پخش می کند، علمی جز فحاشی و توهین ندارد. وی معمولا تا اسم شیعه را می شنود عصبانی می شود و به جای استدلال و دلیل آوردن به پرخاشگری می پردازد.

«ملازاده» در حالی شیعه را متهم به علی پرستی و امام پرستی می کند که هیچ شیعه ای چنین عقیده ای ندارد؛ ولی خود او مقابل حامیان سعودیش خم و راست می شود و آن ها را می پرستد.

ترس امثال این مفتی وهابی این است که مردان اهل سنت تحت تأثیر استدلال ها و عقلانیت شیعه، دست از مذهب خود بردارند و شیعه شوند؛ بنابراین راهی نمی بینند جز این که پیروانشان را از شیعه دور کنند و آن ها را تنها در فضای بسته و محدود نگه داشته و از تفکر و تأمل باز دارند.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. وهاب:

    مگر وهابی ها آدم هستند که بخواهند با دختران پاک شیعه ازدواج کنند
    آنها بیشتر به پسر علاقه دارند تا به دختر
    انشاءالله سقوطشان نزدیک است وما آنهارا زیارت خواهیم کرد وبهشان حالی میکنیم علی پرستی یعنی چی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.