فدراسیون فوتبال عراق دست به دامن سفارت ایران شد

۲۶اردیبهشت،

80-23.jpg

سران فدراسیون فوتبال عراق به دنبال برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایران در کشور خودشان می باشند و با سفیر ایران در بغداد دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در حالی که قرار بود تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در امارات یک بازی دوستانه انجام دهند و این دیدار به خاطر انصراف اماراتی‌ها از میزبانی لغو شد، فدراسیون فوتبال عراق در تلاش است تا نظر فیفا را برای لغو تحریم بازی‌های خانگی در این کشور جلب کند. از همین رو آنها قصد دارند به هر شکل ممکن تیم ملی فوتبال ایران را به عراق بیاورند تا این دیدار دوستانه آنجا برگزار شود.

سایت گل عربی خبر داد که سران فدراسیون فوتبال عراق با سفیر ایران در بغداد دیدار کردند.

کامل زعیر از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق گفت: هیاتی به ریاست ناجح محمود رییس فدراسیون فوتبال عراق به سفارت ایران در بغداد رفتند تا دربارهٔ راه‌های همکاری بین دو کشور و برگزاری دیداری دوستانه بین دو تیم در ورزشگاه الشعب بغداد بحث و تبادل نظر کنند.

در ادامه خبر آمده است این خبر در حالی منتشر می‌شود که یک منبع نزدیک به فدراسیون عراق از احتمال بسیار برگزاری این دیدار در ایران خبر داد چرا که سران فدراسیون فوتبال ایران اصرار دارند که این دیدار در تهران برگزار شود.

به گزارش ایسنا چندی پیش فدراسیون ایران هم از ارایه درخواستی به عراقی‌ها برای برگزاری مسابقه دوستانه دو تیم در تهران خبر داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.