فدراسیون کشتی تعلیق را تکذیب کرد

بینا- فدراسیون کشتی ایران بحث تهدید به تعلیق شدن این فدراسیون از سوی فیلا را تکذیب کرد.
فدراسیون کشتی در سایت رسمی‌اش نوشت:
برخلاف اخبار منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها بحث تعلیق فدراسیون کشتی ایران به هیچ عنوان صحت ندارد.
در پی اخبار منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها در مورد تعلیق کشتی ایران، فدراسیون کشتی ایران اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:
کشتی ایران در المپیک نتیجه بسیار خوبی را کسب کرد، کسب ۶ مدال در رقابتهای المپیک ۲۰۱۲ لندن و بهترین نتیجه در طول تاریخ باعث شد تا کام مردم ایران اسلامی شاد و ورزش اول ایران بار دیگر بزرگی خود را نشان دهد.
لازم است به اطلاع برسانیم که فدراسیون کشتی ایران رابطه بسیار دوستانه و سطح بالایی با فدراسیون جهانی کشتی دارد و در حال حاضر همانطور که شاهد هستیم برنامه های فدراسیون کشتی برای مسابقات مهم پیش رو آغاز شده است، جوانان در رقابتهای جهانی هستند و مسابقات مختلف از جمله لیگ برتر به زودی آغاز می شود.
قطعا مطرح کردن بحث هایی مانند تعلیق فدراسیون کشتی ایران در روزهای که بهترین نتایج برای ورزش ایران کسب شده است حاکی که از مسائلی دیگر غیر از روح ورزش دارد.
فدراسیون کشتی ایران با احترام همیشگی به درخواستهای منطقی فدراسیون جهانی کشتی و نظرات شخص جناب آقای مارتینتی رئیس فیلا، در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی به اطلاع می رساند، فدراسیون کشتی با قدرت به کار خود ادامه می دهد و مسلما انتخابات فدراسیون با نظر مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان در موعد مورد نظر برگزار می شود.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.