فرابورس؛ از حافظ به دیدار

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:مدیر اداری فرابورس ایران از تحویل ساختمان تازه این شرکت و انتقال فرابورس به خیابان دیدار شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرابورس، علی نقوی گفت : با توجه به انتقال بیشتر واحدهای اداری فرابورس از ساختمان حافظ به ساختمان تازه این شرکت واقع در خیابان دیدار شمالی، هیئت مدیره هم تغییر نشانی قانونی فرابورس را تصویب کرده است.
وی افزود: از این پس سهامداران فرابورس و آن دسته از کسانی که به منظور انجام کارهای اداری نیاز به مراجعه حضوری یا مکاتبه با واحدهای مختلف فرابورس دارند، باید از طریق نشانی تازه این شرکت اقدام کنند.
دبیر هیئت مدیره فرابورس ایران با اشاره به اینکه ساختمان تازه این شرکت به مساحت ۴۷۳۵ مترمربع در ۵ طبقه اداری و ۳ طبقه پارکینگ ساخته شده است، یادآور شد: این ساختمان که شهریور ۱۳۹۰ فرابورس خریداری شده، از فضای اداری وسیع‌تر و مدرن‌تری برخوردار است.
به گفته نقوی، فرابورس با توجه به گسترش فعالیت‌ها و استخدام کارکنان تازه در ساختمان حافظ با محدودیت فضای فیزیکی روبرو بود که با انتقال به ساختمان تازه این محدودیت‌ها برطرف شده است.
مدیر اداری فرابورس ایران با بیان اینکه اداره‌های نظارت و عملیات بازار همچنان در ساختمان حافظ مستقر است، یادآور شد: روابط‌عمومی فرابورس نیز به منظور پاسخگویی هرچه بهتر به مراجعه کنندگان، در ساختمان حافظ باقی مانده است که به زودی این واحدها نیز به ساختمان تازه منتقل خواهند شد.
ساختمان تازه فرابورس ایران در اتوبان شهید حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، نبش خیابان دیدار شمالی، پلاک یک واقع شده است و سهامداران فرابورس نیز به منظور ارتباط با اداره سهام این شرکت، می‌توانند با شماره ۸۸۲۰۱۲۷۰ تماس بگیرند.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.