فراخوان بزرگ آمریکایی

گردآوری توسط گروهخودرو ممتاز نیوز

فورد بیش از ۸۵۰ هزار دستگاه از خودروهای تولیدی خود را برای رفع ایراد احتمالی در ایربگ ها، فراخوان کرد. این موضوع با ۵۰۰ میلیون دلار هزینه برای این شرکت همراه خواهد بود.

مدلهای اسکیپ، فیوژن، لینکلن MKZ، فورد C-Max و تعدادی دیگر از محصولات ۲۰۲۲ و ۲۰۲۲ این کمپانی از مشکلی در ماژول کنترل ایربگ رنج می‌برند که می‌تواند یک اتصال کوتاه را ایجاد کند. در این صورت، کیسه‌های هوا و پیش کشنده کمربندهای ایمنی در هنگام تصادف کار نخواهند کرد که بسیار خطرناک خواهد بود.

کرایسلر نیز تعداد زیادی از خودروهای چارجر، مگنوم، کرایسلر ۳۰۰، جیپ کاماندر، گرند چروکی و تعدادی دیگر از مدلهای ساخته شده در سال ۲۰۰۸ خود را به واسطه رفع مشکلاتی در سوئیچ برف پاک‌کن جلو که می‌تواند حتی باعث غیر فعال شدن ایربگ ها نیز شود، فراخوانی کرده است. این فراخوان نیز حدود ۳۵۰ هزار خودرو را در بر می‌گیرد.

جنرال موتورز هم بیش از صد و بیست هزار خودروی کادیلاک SRX را فراخوان نموده است تا مشکل سیستم تعلیق آن‌ها را برطرف سازد. بعلاوه مشکل کیسه هوا برای ایمپالا نیز آن را به نمایندگی‌ها برگردانده است. جنرال موتورز با فراخوان ۲۹٫۴ میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان در طول سالیان گذشته در این زمینه رکورددار است.


بانک اطلاعات خودرو
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.