فراخوان جاسوسان کهنه کار انگلیسی به جنگ با سوریه

۲۸م دیماه ،


به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه “دیلی میرور” در شماره روزچهارشنبه خود نوشت: مسئولان سرویس های اطلاعاتی انگلیس، جاسوسان بازنشسته را بار دیگر به خدمت گرفته اند تا با کمک به گروه های مسلح و نفوذ به سیستم ارتباطات سوریه، ارتش این کشور را شکست دهند.

این روزنامه افزود: مسئولان سرویس های جاسوسی انگلیس با ده ها کارشناس فنی بازنشسته، عم از متخصصان ردیابی، شناسایی و رمزگشایی سیگنال ها، تماس گرفته و برای به کار گیری مجدد آنها ابراز تمایل کرده اند.

به نوشته این روزنامه، جاسوسان بازنشسته انگلیس با تاسیس پایگاهی در ترکیه، نحوه نفوذ به سیستم ارتباطاتی ارتش سوریه را که روس ها در راه اندازی آن نقش داشته اند، به شورشیان آموزش خواهند داد.

دیلی میرور به نقل از منبعی در سرویس جاسوسی انگلیس گزارش داد: انگلیس تاکنون کمک بسیاری به گروه های مسلح فعال در سوریه کرده بود، ولی کمک به شورشیان برای شنود تماس های میان نیروهای ارتش سوریه کمکی بسیار بزرگ و بی سابقه به این شورشیان محسوب می گردد.

بر اساس گزارش های تازه انتشار یافته در بعضی مطبوعات، ماهواره های انگلیس و آمریکا، تصاویری از تحرکات و فعالیت های ارتش سوریه تهیه می کنند و از طریق سرویس جاسوسی ( ام آی سیکس – M.I.6) و سازمان (سی آی ای) در اختیار فرماندهان تروریست ها در سوریه قرار می دهند.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.