فراخوان جشنواره فیلمنامه نویسی و عکس مد و لباس

فراخوان جشنواره فیلمنامه نویسی و عکس مد و لباس

جام جم آنلاین: اولین جشنواره فیلمنامه نویسی کوتاه و عکس که به منظور ارتقای فرهنگ پوشش مناسب با موازین اسلامی و صیانت از آن برگزار می شود، فراخوان داد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این جشنواره در موضوعاتی همچون نقش مایه ها و صنایع دستی حوزه مد و لباس و نقش آن در لباس زن ایرانی، مد و لباس ایرانی اسلامی و نقش آن در تقویت هویت جوان ایرانی، لباس ایران در سیر تاریخی آن، لباس اقوام ایرانی از نظر زیباشناسی، مولفه های تاثیرگذاری بر مسیر تحول لباس ایرانی، زیباشناسی در اسلام و مقایسه آن با مدگرایی غربی، نقش هنر در ارتقای جایگاه پوشش زن ایرانی، دوخت های سنتی ایرانی و جایگاه آن در لباس زن ایرانی  و در نهایت مد و لباس از منظر معارف دینی و سیره معصومین علیهم السلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره در دو بخش مسابقه و بخش ویژه برگزار می شود که بخش مسابقه شامل فیلمنامه هایی کوتاه  از یک دقیقه تا زمان حداکثر ۱۵ دقیقه در قالب بخش‌های داستانی، مستند ، تجربی‌ و پویانمایی است.

بخش ویژه جشنواره در سه حوزه ۱- ارائه مقالات و تحقیق و پژوهش‌های مرتبط، فیلمنامه ها ۲- طرحها و مقالاتی که اختصاصاّ از طریق دانشجویان دانشگاههای سراسرکشور در ارتباط با مساله مد و لباس ۳- بخش عکاسی  با محوریت پوشش اقوام ایرانی برگزار خواهد شد.

به چهار نفر بر گزیده بخش فیلمنامه نویسی کوتاه امکان و اعتبار تو لید آثارشان با هماهنگی‌ سازمان های مربوطه سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  ارائه می شود که شرح آن در فراخوان آمده است.

متقاضیان می توانند آثار خود را در قالب فیلمنامه کوتاه و یا عکس تا تاریخ۲۰ مهر ماه به آدرس دبیر خانه ارسال نمایند.

علاقمندان می توانند برای  ارسال آثار  و اطلاع از جزئیات فراخوان به آدرس خیابان حافظ- بعد از چهار راه کالج- جنب پمپ بنزین- انتهای بن بست هلال احمر- ساختمان بنیاد ملی مد و لباس مراجعه یا با شماره های ۶۶۷۳۱۴۶۳- ۶۶۷۰۴۳۰۲- ۶۶۷۴۲۱۱۷ تماس بگیرند.

متقاضیان می توانند برای دریافت نسخه ای از این فراخوان به آدرس اینترنتی honari.farhang.gov.ir رجوع کنند.

اولین جشنواره فیلمنامه نویسی و عکس مد و لباس توسط بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی وابسته به معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ آبان  در فضای مجازی برگزار می‌گردد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.