فراخوان دوباره فورد برای Escape

فراخوان دوباره فورد برای Escape

عصرخودرو : یک محفظه سوخت معیوب شرکت فورد را ترغیب کرد تا به دارندگان خودرو Escape مجهز به موتور ۱٫۶ لیتری ساخته شده در ۱۱ جولای ۲۰۱۱ برای بار دوم در هفته اخیر فراخوان بدهد .

، این فراخوان برای تغییر محفظه سوخت موتور است که اگر شکافته شود ، منجر به نشت سوخت و آتش سوزی در زیر کاپوت خودرو خواهد شد . این شرکت تخمین زده است که در حدود ۱۱۵۰۰خودرو آسیب دیده در جاده ها باشند ، هرچند که تاکنون هیچ جراحت و آسیبی گزارش نشده است .
مسئولین فورد اعلام کردند مالکین این خودرو نباید وسایل نقلیه خود را حرکت دهند و فقط کافیست که با نمایندگی های این شرکت تماس بگیرند تا تعمیرکاران خود برای انتقال خودرو اقدام کنند . نمایندگان در طول مدت تعمیر که شاید کمتر ازیک ساعت باشد ، خودرویی را در اختیار افراد می گذارند تا مالکین این محصول دچار مشکلی نشوند .
در ضمن مدل های دارای موتور ۲ و ۲٫۵ لیتری این خودرو شامل این فراخوان نشده اند .
لازم به ذکر است که این دومین فراخوان برای خودرو Escape می باشد . در اوایل هفته نیز این غول خودروسازی با صدور فراخوانی از مالکین این خودرو خواست برای تغییر زیرپایی های این مدل که به علت برجستگی باعث اختلال درعکس العمل راننده هنگام ترمز می شد ؛ به نمایندگی های فورد مراجعه نمایند .

شنبه ۳۱ تیر   ۱۸:۱۴


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.