فراخوان عضویت در ۲۰ کارگروه حوزه معاونت “توسعه مدیریت” و منابع

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت با فراخوانی، کلیه همکاران شاغل در حوزه ستادی را برای همکاری در عضویت کارگروه ها دعوت به همکاری نمود.

 به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا، این طرح بمنظور پیشبرد بهینه سیاستها، برنامه ها و اهداف معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن وتجارت و استفاده از ظرفیتها و قابلیتهای کارشناسی کلیه همکاران علاقمنددرحوزه معاونت صورت می گیرد.

برپایه این گزارش ممتاز به نقل از؛ مهلت ثبت نام برای کارگروهای دلخواهد و تا ۱۳آذرماه  و اعلام آمادگی به مرکزنوسازی و تحول اداری است.

این گزارش ممتاز به نقل از می افزاید: کارگروههای ۲۰ گانه شامل تشکیلات و طبقه بندی مشاغل؛ کارگروه بهبود سیستم ها و روش ها؛ کارگروه برنامه ریزی منابع انسانی؛ کارگروه تحول سازمانی و تکریم ارباب رجوع؛ کارگروه بهره وری؛ کارگروه آموزش (عمومی – حرفه ای)؛ کارگروه بودجه؛ کارگروه نظام پیشنهادات؛ کارگروه ارتقاء رتبه؛ کارگروه بازنشستگان؛ کارگروه انتصاب و ارتقاء شغلی و جذب و بکارگیری نیرو؛ کارگروه ورزش؛ کارگروه رفاه؛ کارگروه HSE و زیباسازی؛ کارگروه اموال و دارایی های منقول و غیرمنقول؛ کارگروه مجامع شرکتها و سازمانها؛ کارگروه نحوه واگذاری سهام سازمانها، شرکتها (اصل ۴۴)؛ کارگروه ایثارگران؛ کارگروه طرح جا و مکان و کارگروه توزیع و تخصیص منابع است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.