فراخوان نقاشی و عکس کودک منتشر شد

فراخوان نقاشی و عکس کودک منتشر شد

از سوی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛

فراخوان نقاشی و عکس کودک منتشر شد

همزمان با روز جهانی کودک، فراخوان نمایشگاه نقاشی و عکس کودک از سوی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام شد.

تاریخ : یکشنبه ۱۲ شهریور ساعت ۱۵:۵۰

به گزارش هنرنیوز، به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در این فراخوان از تمامی علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا آثار خود در زمینه نقاشی و عکس را تا پایان شهریور ماه، به واحد حفاظت و مرمت این مجموعه ارایه کنند.

بخش نقاشی این فراخوان مربوط به کودکان زیر ۱۲ سال است و علاقه‌مندان جهت شرکت در آن می‌توانند آثار خود را با دو موضوع «کودکان دیروز – کودکان امروز» و «سرزمین من ایران» را با تکنیک آزاد تا تاریخ یاد شده به این مجموعه تحویل دهند.

در دور اول مسابقه، آثار منتخب پس از بررسی در کمیته داوری در نمایشگاهی به نمایش گذاشته می‌شود و در دوره دوم نیز به سه اثر برتر نمایشگاه جوایزی اهدا خواهد شد.

همچنین در بخش عکس، علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی می‌توانند آثار خود را با موضوعات «کودک – بازی»، «کودک – جامعه» و «کودک – خانواده» به صورت فایل عکس، به واحد حفاظت و مرمت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ارایه دهند.

در دور اول مسابقه عکس نیز آثار شاخص پس از بررسی در کمیته داوری، انتخاب و به صورت چاپ و شاسی، در نمایشگاهی که به مناسبت روز جهانی کودک برپا خواهد شد به نمایش گذاشته می‌شوند و در دور دوم این مسابقه به سه اثر برتر نمایشگاه جوایزی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از این فراخوان می‌توانند به وب سایت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، به آدرس www.niavaranmu.com مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۲۲۲۲۸۲۰۲۰ و ۲۲۲۲۸۲۰۵۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر: ۴۵۵۶۲

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.