فرار تروریست ها از دمشق

وزیر اطلاع رسانی سوریه روز سه شنبه اعلام کرد: نیروهای امنیتی پس از درگیری با افراد مسلح در دمشق شمار زیادی از آنان را وادار به فرار کردند .

به گزارش خبرگزاری رویترز از دمشق ، عمران الزعبی گفت:  شماری از عناصر مسلح پس از ورود به  دمشق تلاش کردند دست به اقدامات مسلحانه و خرابکارانه در یکی از مناطق پایتخت بزنند  ولی نیروهای امنیتی سوریه به سرعت وارد عمل شدند و آنان را محاصره کردند .
وزیر اطلاع رسانی سوریه با اشاره به  درگیری شدید میان نیروهای امنیتی سوریه با افراد مسلح در یکی از محله های دمشق یادآور شد درگیریهای پراکنده هنوز ادامه دارد.
الزعبی افزود شماری از افراد مسلح خود را به نیروهای امنیتی سوریه تسلیم و شماری دیگر نیز فرار کردند و در حین فرار اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

تک تیراندازان تروریست در دمشق شهروندان را هدف قرار می دهند

خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم در دمشق با بیان اینکه تک تیراندازان وابسته به گروه های مسلح با رفتن به بام منازل شهروندان را هدف قرار می دهند، اعلام کرد : ارتش از گروه های مسلح خواسته است سلاح خود را بر زمین گذارند.
حسین مرتضی درباره آخرین تحولات سوریه گزارش داد : از دیروز (چهارشنبه) درگیری ها، به ویژه در منطقه المیدان در دمشق ادامه دارد ،درگیری ها پس از ظاهر شدن علنی گروه های مسلح در دمشق تشدید شده است.
خبرنگار این شبکه افزود : نیروهای ارتش سوریه گروه های مسلح را تعقیب می کنند و برای حفظ جان ساکنان در برخی مناطق از مردم خواسته شده است ، منطقه را ترک کنند.
خبرنگار العالم  در ادامه گفت : ساعتی پیش اعلام شد سی و سه نفر از افراد مسلح در ریف دمشق کشته و ده ها نفر دیگر از آنها بازداشت شدند ، ارتش اعلام کرده است در صورتیکه گروههای مسلح سلاح خود را بر زمین گذارند، جان آنها حفظ خواهد شد، اما اگر از این امر خودداری کنند نابود خواهند شد.

۲۶۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.