فراکسیون رهروان، مخالف استیضاح وزیر ورزش/وضعیت اقتصادی کشور، موضوع جلسه فردای مجلس

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به نشست امروز مجمع عمومی این فراکسیون گفت:‌ بررسی مشکلات کلان حوزه اقتصادی از جمله بازار ارز، تحلیل سخنان رئیس‌جمهور در نشست خبری و استیضاح وزیر کشور از جمله‌ محورهای مورد بحث در این نشست بود.

رمضانعلی شجاعی‌کیاسری نماینده مردم ساری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به برگزاری نشست عصر امروز (شنبه ۱۵ مهرماه) شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: ‌این نشست حول مسائل روز کشور از جمله مسائل کلان اقتصادی به‌ویژه مسئله نابسامانی بازار ارز، سخنان رئیس‌جمهور در نشست خبری خود با خبرنگاران و استیضاح وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نشست مقرر شد در راستای حل معضلات اقتصادی کشور طرح‌هایی در جلسه علنی فردا (یکشنبه) مجلس مطرح و به منظور بهبود وضعیت موجود به تصویب نمایندگان برسد.

شجاعی‌کیاسری در ادامه اظهار داشت: همچنین در این جلسه به سخنان اخیر رئیس‌جمهور با خبرنگاران اشاره‌ و مقرر شد تا رئیس‌جمهور در راستای حفظ وحدت قوا و دوری از هرگونه تسویه‌حساب شخصی در تریبون عمومی خودداری کند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت افزود: نباید شخص رئیس‌جمهور از تریبون عمومی با نهادهای مختلف و روسای قوا این‌گونه صحبت می‌کرد چراکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری حفظ وحدت قوا اوجب واجبات است.

نماینده ساری در خانه ملت‌ در ادامه به استیضاح وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در ادامه این نشست در خصوص استیضاح وزیر ورزش و جوانان رایزنی و مشورت شد.

وی گفت:‌نظر این فراکسیون بر اینست که در شرایط فعلی استیضاح وزیر ورزش و جوانان به صلاح نبوده و اولویت‌های دیگری وجود دارد که باید به آنها رسیدگی شود.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در پایان خاطرنشان کرد:‌ نشست مجمع عمومی این فراکسیون نیز بعد از ظهر فردا یکشنبه حول مسائل روز و از جمله مسائل مطرح شده در جلسه امروز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.