فرامرز قریبیان بر باد تکیه می‌کند

جام جم آنلاین: فرامرز قریبیان، مهدی فخیم‌زاده و افسانه پاکرو از سه‌شنبه شب (۳۱ مرداد) به شبکه تهران می‌آیند تا داستان سریال «تکیه بر باد» را برای بینندگان این شبکه روایت کنند.

تکیه بر باد داستان دختری جوان به نام عاطفه را بازگو می‌کند که همراه خانواده خود در شیراز زندگی می‌کند. او بعد از قبولی در دانشگاهی در تهران برای ادامه تحصیل از شیراز به تهران می‌آید، اما زیاده‌خواهی‌های عاطفه او را به راه‌هایی می‌کشاند که عاقبت خوبی ندارد.

نقش عاطفه را افسانه پاکرو بازی می‌کند که پیش از این او را در سریال «در مسیر زاینده‌رود» و نقش جواهر دیده‌ایم. نقش پدر عاطفه را فرامرز قریبیان بازی می‌کند. نقش رئیس باند خلافکارهایی که عاطفه را به دام می‌اندازند، مهدی فخیم‌زاده بازی می‌کند و شهرام عبدلی هم بازیگر نقش یکی از نوچه‌های اوست.

فخیم‌زاده قبل از سریال مختارنامه و نقش «عمر سعد» فقط در فیلم و سریال‌هایی که خودش آنها را کارگردانی می‌کرد به عنوان بازیگر حضور پیدا می‌کرد، اما بعد از مختارنامه او تصمیم گرفت حضور مقابل دوربین دیگر کارگردانان را هم تجربه کند و تکیه بر باد، دومین حضور او در سریالی است که خودش کارگردانی آن را به عهده ندارد.

از دیگر بازیگران سریال «تکیه بر باد» می‌تواند به شراره دولت‌آبادی، بهزاد خداویسی، گلاره عباسی، نگین معتضدی و محمد مهدوی اشاره کرد. فیلمنامه سریال «تکیه بر باد» را عباس نعمتی، طلا معتضدی و محمد محمود سلطانی نوشته‌اند و حمیدرضا مهدوی آن را تهیه ‌کرده است. آواز تیتراژ پایانی سریال «تکیه بر باد» را محمد اصفهانی خوانده و موسیقی متن آن را محمد محمدعلی ساخته است.

اولین قسمت سریال «تکیه بر باد» سه‌شنبه (۳۱ مرداد) ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه تهران می‌رود. تکرار این سریال روزهای زوج ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه است.تکیه بر باد را محمود معظمی در ۳۰ قسمت کارگردانی کرده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.