فرانسوی‌ها از کوین کاستنر تقدیر می‌کنند

۲۱ام بهمن ،

به گزارش خبرآنلاین، کوین کاستنر در این دوره جوایز سزار که ۲۲ فوریه (۴ اسفند) برگزار می‌شود، یک جایزه سزار افتخاری دریافت خواهد کرد.

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی فرانسه پیش از این هم با اعطاء جایزه سزار افتخاری از بازیگران و کارگردانان صاحبنام هالیوود تقدیر کرده است. کوئنتین تارانتینو، داستین هافمن، مریل استریپ و کلینت ایستوود از جمله سینماگرانی می باشند که پیش از این جایزه سزار افتخاری گرفته‌اند.
 

فرانسوی‌ها با این جایزه از دستاوردهای کاستنر ۵۷ ساله در مقام بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده و نقش او در تاریخ سینما بخصوص در فیلم‌هایی چون «رابین هود: شاهزاده دزدان»، «بادی‌گارد»، «یک دنیای کامل» و «تسخیرناپذیران» تقدیر خواهند کرد.
 

کاستنر در ۱۹۹۱ برای فیلم «رقص با گرگ‌ها» برنده اسکار بهترین فیلم و کارگردان شد.
 

او این روزها در پاریس در تریلر «سه روز تا قتل» تولید یوروکورپ و ریلیتیویتی بازی می‌کند. این فیلم را مک جی از روی فیلمنامه‌ای نوشته لوک بسون و ادی هاساک کارگردانی می‌کند.
 

کاستنر نقش یک مامور سازمان اطلاعات و امنیت را بازی می‌کند که متوجه می‌شود به زودی خواهد مرد. او سعی می‌کند با خانواده‌اش که مدت‌هاست از آن‌ها جدا شده دوباره ارتباط برقرار کند، اما اداره در قبال انجام آخرین ماموریت دارویی تجربی را به ایتن پیشنهاد می‌دهد، دارویی که شاید بتواند جان او را نجات بدهد. ایتن به زودی خود را در موقعیتی دشوار بین خانواده‌اش، ماموریتی که به او محول شده و تاثیرات جانبی دارو می‌یابد.

کاستنر این روزها تریلر «جک رایان» را هم در مرحله فیلمبرداری دارد و «مرد فولادین» با بازی او نیز در مرحله پس از تولید است. او اخیرا برای «هتفیلدها و مکوی‌ها» برنده جایزه امی بهترین بازیگر مرد سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی شد.
 

«کامیل به عقب برمی‌گردد» به کارگردانی نومی لووسکی در این دوره جوایز سزار که از آن به عنوان اسکار سینمای فرانسه یاد می‌شود، در ۱۳ بخش نامزد دریافت جایزه است.
 

«عشق» به کارگردانی میشائل هانکه که نامزد پنج جایزه اسکار و سه جایزه بفتا است و «بدرود ملکه من» به کارگردانی بونوا ژاکو هر دو در ۱۰ بخش برای دریافت جوایز سزار رقابت می‌کنند.
 

ورایتی / ۸ فوریه / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.