فراکسیون اقلیت مجلس نامزد ریاست جمهوری معرفی می‌کند

حسین طلا با تاکید بر اینکه همه تشکل‌های سیاسی باید در عرصه انتخابات نقش آفرینی کنند، اظهار داشت: فراکسیون اصولگرایان نیز از این قائده مستثنی نیست و نمی‌تواند به آینده سیاسی کشور بی‌تفاوت باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فراکسیون اصولگرایان در انتخابات آینده حضوری فعال خواهد داشت و سازوکاری مناسب را با استفاده از خرد جمعی برای حضور در انتخابات مشخص می‌کند. فراکسیون اصولگرایان در راهبرد انتخاباتی خود یا از یکی از نامزدهای اصولگرای انتخابات حمایت می‌کند و یا نامزدی شاخص را به عرصه انتخابات وارد می‌کند.
در همین رابطه احمد سالک نائب رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه بی‌تردید فراکسیون اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری اعلام نظر می‌کند، گفت: تا امروز ساز و کار حضور فراکسیون به صورت معرفی نامزد و یا حمایت از نامزدی اصولگرا در انتخابات مشخص نشده است اما در این خصوص تصمیم گیری می کنیم.
به گزارش خبرآنلاین چندی پیش نیز بهروز نعمتی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفته بود که این فراکسیون در انتخابات ریاست جمهوری حضوری فعالانه خواهد داشت و نامزدهای مختلف را بررسی کرده و از یک کاندیدا اعلام حمایت می کند.{اینجا}
/۲۹۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.