فردا؛‌ آغاز توزیع کتاب های درسی

توزیع کتاب های درسی مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان از فردا در همه استان ها، غیر از استان های تهران و البرز آغاز می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر مدیرکل چاپ و توزیع کتاب های درسی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: توزیع کتابهای درسی مقاطع تحصیلی یاد شده در استان های تهران و البرز نیز از ۱۸ شهریور آغاز می شود.

حسینی افزود: همچنین فایل پی‌ دی ‌اف (‌PDF) تمام کتاب های درسی در پایگاه اینترنتی به نشانی www.chap.sch.ir قرار داده شده است.

وی گفت: امسال برای بیش از ۱۲ میلیون دانش‌آموز ۹۹۱ عنوان کتاب درسی با شمارگان ۱۳۱ میلیون جلد چاپ شده است.

حسینی افزود: کتاب های دوره ‌های تحصیلی ابتدایی ، پیش‌دانشگاهی، فنی و حرفه ‌ای و کاردانش نیز چاپ شده و در اختیار مناطق آموزشی قرار گرفته است.

وی گفت: کتاب های درسی به قیمت پشت جلد به فروش می‌رسد و فهرست قیمت کتابها باید درکتاب فروشی ها در معرض دید خریداران قرار داده شود.

حسینی با بیان اینکه تک فروشی کتاب های درسی نیز از ۱۵ مهر در سراسر کشور آغاز می شود افزود: در طول سال تحصیلی نیز همه کتاب های درسی در فروشگاه های شرکت چاپ و نشر کتاب های درسی و انتشارات مدرسه به فروش می رسد.

وی با بیان اینکه فروش لوازم التحریر همراه با کتاب های درسی ممنوع است گفت: هموطنان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با شماره های ۸۸۸۲۷۷۷۸ و ۴۴۹۸۷۹۳۸ تماس بگیرند.

حسینی افزود: امسال ۶۳ عنوان کتاب درسی همراه با لوح فشرده عرضه می شود که ۵۱ عنوان آن مربوط به دوره‌ های فنی و حرفه ای و ۱۲ عنوان نیز مربوط به دوره‌ های راهنمایی و دبیرستان است.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.