فردا؛ تردد در اتوبان صیاد، میدان سپاه تا میدان بهارستان ممنوع است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از محدودیت های ترافیکی ویژه مراسم تحلیف ریاست جمهوری به سبب تردد خودروهای اسکورت، خبر داد.

سردار رحیمی با اعلام این خبر افزود: مراسم تحلیف رئیس جمهوری روز یکشنبه با حضور بیش از ۵۰ نفر از سران و شخصیت های جهان و نیز صدها نفر از شخصیت های داخلی در مجلس شورای اسلامی برگزار می گردد که بر این اساس پلیس تدابیر ویژه ای را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در ادامه تصریح کرد:محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۴ تا ۲۲ یکشنبه در تهران اعمال خواهد شد که از این جمله از ساعت ۱۴ روز یکشنبه در طول خیابان سپاه، جمهوری و بزرگراه صیاد، محدودیت های تردد اعمال خواهد شد و بر این اساس تردد از میدان سپاه تا بهارستان و شهید مصطفی خمینی تا چهار راه سرچشمه ممنوع است.

 

 

وی افزود: همچنین از ساعت ۱۴ تا ۱۹ روز یکشنبه ایستگاه متروی بهارستان بسته خواهد بود و فعالیت پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی میدان بهارستان متوقف و ایستگاه های اتوبوس و تاکسی از میدان بهارستان به چهارراه مخبرالدوله منتقل می شوند.

رحیمی در ادامه با اشاره به ممنوعیت های تردد در این روز اظهار داشت: از سمت شمال ، از میدان سپاه به سمت جنوب تا میدان بهارستان تردد خودروها ممنوع است، همچنین از سمت جنوب، خیابان شهید دیالمه از خیابان امیرکبیر به سمت شمال و در تقاطع سرچشمه از تردد وسایل نقلیه به سمت شمال جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین ممنوعیت های تردد از سمت غرب از خیابان جمهوری از تقاطع سعدی به سمت شرق و در سایر خیابان های فرعی منتهی به خیابان جمهوری شرقی و میدان بهارستان ادامه خواهد داشت و خیابان اکباتان واقع در ضلع جنوب غربی میدان بهارستان از تقاطع ملت به سمت میدان بهارستان مسدود خواهد بود و نیز از سمت شرق، خیابان مجاهدین اسلام حد فاصل خیابان ایران و میدان بهارستان بسته خواهد بود.

رحیمی با اشاره به مسیرهای جایگزین افزود: خودروهایی که قصد دارند در مسیر صیاد از شمال به جنوب تردد کنند، در میدان سپاه با دو طرفه شدن خیابان طالقانی می توانند از طریق این خیابان و پادگان ولیعصر(عج) به خیابان شریعتی رفته و آن جا به سمت شمال یا جنوب ادامه مسیر دهند و نیز رانندگانی که قصد تردد در مسیر جنوب به شمال از  ضلع شرقی محدوده را دارند، می توانند وارد خیابان ایران و زرین خامه شوند و از آن جا به سمت شمال یا غرب تعیین مسیر کنند.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز یکشنبه در اطراف کاخ موزه سعد آباد و خیابان های اطراف کاخ موزه از جمله خیابان جاودان، طاهری و ملکی محدودیت کامل تردد اعمال می گردد.

رحیمی خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم همانند قبل با پلیس همکاری کنند و روز یکشنبه نیز به منظور جلوگیری از ایجاد بار ترافیکی با توجه به محدودیت های اعمال شده از تردد های غیر ضروری در سطح شهر اجتناب و با ماموران راهور همکاری کنند.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : شنبه ۱۲ مردادماه
ساعت ارسال : ۱۳:۲۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.