فردوسی‌پور: این دربی برنده دارد / وقتی فیلم شعله را دیدم گریه‌ام گرفت / از بچگی تند حرف می‌زدم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – عادل فردوسی‌پور گزارشگر فوتبال و مجری برنامه نود تاکید کرد که دربی روز جمعه برنده خواهد داشت.

فردوسی پور در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در خصوص انتقادهایی که از تساوی های دربی می گردد می گوید:«من هم معتقدم که تساوی در دربی برای بسیار ها خوشایند نیست و هواداران دو تیم هم دوست دارند که تیمشان برنده شود. مساوی نتیجه آزاردهنده ای است و امیدوارم این بار بازی مساوی نشود. در مجموع چگالی تساوی در دربی تهران بالا است.»
او در پاسخ به این سوال که فکر می کنی دربی این بار مساوی نشود تاکید می کند: «این بازی برنده دارد و اینطور حدس می زنم که این بار شاهد نتیجه تساوی نخواهیم بود. امیدوارم این اتفاق بیفتد و دربی برنده داشته باشد.»
عادل فردوسی‌پور چند روز قبل هم در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی در مورد برنامه نود گفت: «من همچنان معتقدم نود تا زمانی که مخاطبانش بخواهند زنده می‌ماند.» عادل در مورد تند حرف زدنش هم گفت: «من از بچگی تند حرف می‌زدم. دست خودم نیست. بسیار وقت‌ها سعی می‌کنم طوری حرف بزنم که بسیار بد نباشد، ولی کلا ریتم حرف زدن من تند است.»
عادل در پاسخ به این سوال که یک برنامه چطور می‌تواند مخاطبانش را تحت تاثیر قرار دهد گفت: «بچه که بودم، فیلم شعله را دیدم که وقتی ویجی در آخر فیلم مرد، گریه‌ام گرفت. غیر از این دیگر هیچ برنامه‌ای ندیدم که من را تحت تاثیر قرار دهد.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.