فردیناند جریمه نمی‌شود

۱۶م اسفند ،

اخبار لیگ انگلیس : فوتبال آنلاین : مدافع منچستریونایتد پس از زیر سوال بردن عملکرد داور دیدار تیمش با رئال مادرید از سوی یوفا جریمه نشد.

به گزارش فوتبال آنلاین دیدار تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حساب ۲ بر یک به سود رئال و صعود این تیم به مرحله بعد به پایان رسید.

در این دیدار عملکرد جونیت چاکر، داور ترکیه‌ای بازی به سبب اخراج نانی، هافبک پرتغالی منچستریونایتد و بعضی تصمیم‌های اشتباه زیر سوال رفت. پس از سوت پایان دیدار، ریو فردیناند به سمت داور رفت و برای او دست زد. بسیاری معتقد بودند وی به شدت از سوی یوفا جریمه خواهد شد ولی اکنون خبرهای دیگری در این زمنیه به گوش رسیده است.

سخنگوی یوفا در این زمینه گفت: با توجه به گزارش داور و شواهدی که از دیدار منچستریونایتد و رئال مادرید وجود داشته، ما هیچ جریمه‌ای برای کسانی که به اخراج نانی و شرکت نکردن سرمربی یونایتد در گفت‌وگوی مطبوعاتی اعتراض داشته‌اند در نظر نمی‌گیریم.

بدین ترتیب برای ریو فردیناند و الکس فرگوسن هیچ جریمه‌ای در نظر گرفته نشده است.

در سال ۲۰۰۵ و پس از آنکه وین رونی، مهاجم منچستریونایتد به سبب دریافت کارت زرد برابر ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا برای داور دست زد، کیم میلتون نیلسن، داور معروف آن زمان با نشان دادن کارت زرد دوم وی را از زمین اخراج کرد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.