فردی که اتهامات بی سابقه ای به هاشمی و روحانی وارد کرد، کیست؟

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

افکار عمومی دائم این سئوال را مطرح می کنند که در صورت صحت ادعاهای این فرد در مجلس در مورد آیت الله هاشمی و روحانی، اولاً چرا او در همان روزها که این حرفها را شنیده بود، اقدام به فاش ساختن این ادعاها نکرده بود؟ چرا او برخلاف «یکی از فرزندان شهدا» جلسه را ترک نکرده و… بسیاری سئوال دیگر که هنوز پاسخ آن مشخص نیست!

نطق عطاءالله حکیمی که روز گذشنته به عنوان نماینده مخالف کلیات کابینه، اتهامات بی سابقه ای به آیت الله هاشمی، دکتر روحانی و کابینه پیشنهادی او وارد کرد ، بازتابمنفی در میان افکار عمومی داشته و برخلاف تصور جریان تکفیری، سخنان او اقبالی در جامعه ایجاد نکرده و بیشتر سبب محبوبیت اشخاصی شده که نوک تیر اتهاماتش، متوجه آنان بوده است.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ دو جمله مملو از اتهام او به این شرح است:

«شما در یک جلسه ای وقتی یکی از اعضای ستاد فتنه ۸۸ به شما گفت «مشکل رهبر انقلاب است» شما در پاسخ به این سخنان هیچ عکس العملی نشان ندادید و سکوت کردید. ولی یکی از فرزندان شهدا اعتراض و جلسه را ترک کرد.»

«در جلسه‌ای که خدمت آقای هاشمی بودیم ایشان شورای نگهبان را ماشین امضای رهبری نامیدند که ما جلسه را ترک کردیم. ولی شما خانواده وی را به مراسم تحلیف دعوت کردید!»

در همین حال، خبرنگار «انتخاب» جهت روشن شدن سوابق این فرد، پیگیریهایی را انحام داد که مشخص شد اولاً این فرد برخلاف ادعایش، هیچ حکمی از حجت الاسلام روحانی نداشته و درواقع، حکم ریاست وی، توسط مسئولین ستاد مرکزی امضا شده است.

از سوی دیگر، شنیده های «انتخاب» حکایت از آن دارد که فرد مذکور، پس از پیروزی دکتر روحانی با برگزاری جلسات مکرر با بعضی چهره ها، از حضورش به عنوان یکی از اعضای مهم کابینه سخن گفته و در پیام هایی به اطرافیان دکتر روحانی، «خواستار سهمی در کابینه» شده است.

همچنین شنیده شده، این نماینده مجلس به همراه تعدادی از اطرافیانش به ساختمان سازمان مدیریت مراجعه کرده تا بعضی منویات شخصی خود را برآورده کند.

برخی تحلیلگران، اظهارات عصبی وی در مورد روحانی و کابینه او را نشاندهنده ی ناخرسندی شدید وی از عدم حضور در حلقه نزدیکان رییس جمهور می دانند.

این درحالی است که افکار عمومی دائم این سئوال را مطرح می کنند که در صورت صحت ادعاهای این فرد در مجلس در مورد آیت الله هاشمی و روحانی، اولاً چرا او در همان روزها که این حرفها را شنیده بود، اقدام به فاش ساختن این ادعاها نکرده بود؟ چرا او برخلاف «یکی از فرزندان شهدا» جلسه را ترک نکرده و… بسیاری سئوال دیگر که هنوز پاسخ آن مشخص نیست!


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.