فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:فعالان راهیان نور هنرمندان عرصه فرهنگ هستند

دوشنبه ۲۹ خرداد – ۰۲:۱۱:۳۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین راهیان نور را از راه‌های مقابله با این توطئه دشمنان دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سرتیپ دوم پاسدار سالار آبنوش که در همایش تجلیل از مجریان و دست‌اندرکاران راهیان نور استان قزوین سخن می‌گفنت، با اشاره به اثرگذاری اردوهای راهیان نوربرروی جامعه بوی‍ژه نسل جوان گفت: اردوهای راهیان نور موجب گسترش و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت از خودگذشتگی شده است.
سرتیپ دوم پاسدارسالارآبنوش فعالان راهیان نور هنرمندان عرصه فرهنگ دانست و افزود: این هنرمندان با تلاش خود فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج داده بوده و با این عمل فرهنگی به مبارزه با دشمنان می‌پردازند.
وی از دست‌اندکاران راهیان به عنوان رزمندگان امروز در جبهه فرهنگی یاد کرد و ادامه داد: سرمایه‌گذاری بسیار زیادی از سوی دشمنان برای مبارزه فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران انجام شده است اما نباید فراموش کنند که میهن اسلامی ما سرمایه‌های معنوی‌ای همچون راویان هشت سال دفاع مقدس دارد که با فعالیت خود در اردوهای راهیان نور توطئه آنان را به خوبی خنثی می‌کنند.
فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند جوانان کشور را از ارزش‌های نظام و انقلاب دور بسازند، خاطرنشان کرد: راهیان نوربا استقبال خوبی که توسط جوانان از آن شده است یکی از بهترین راه‌های مقابله با این توطئه دشمنان است.
وی با تقدیرازمسئولان استان قزوین در برپایی اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی، از افزایش اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و افزود: ظرفیت استان قزوین در اردوهای راهیان بسیارزیاد است و این استان می‌تواند با اعزام بیشتر کاروان‌ها در کشور رکورددار باشد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۸۱۴۱۱۳۹۹۶۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.