فرمانده سپاه گناوه:طرح صالحین، طرح نجات از جنگ نرم و پیشرفت جوانان و نوجوانان است

دوشنبه ۲۹ خرداد – ۰۲:۱۵:۳۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سرهنگ حسن خرم آبادی گفت: جوانان و نوجوانان بسیجی با شرکت در حلقه‌های صالحین بسیج، پیشرفت خود، خانواده و سرافرازی نظام و انقلاب را به ارمغان می‌آورند و در مقابل جنگ نرم دشمن، قدرت دفاعی بالای را کسب می‌نمایند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، خرم آبادی در نشست تربیتی، بصیرتی با مدیران، مربیان و دست اندرکاران اجرایی طرح شجره طیبه بسیج شهرستان گناوه تصریح نمود: در طرح صالحین مأموریت اصلی بسیج دفاع از فرهنگ و معنویت و اصول انقلاب و نظام بیان شده است و در این راستا لازم است نسبت به تشکیل حلقه های طرح صالحین همت خود را مضاعف نماییم.
سرهنگ خرم آبادی بیان داشت: امروز وظیفه سپاه و بسیج تربیت نسل نوجوان و جوانان و آینده سازان این نظام مقدس است و این تنها در حلقه های طرح صالحین و شرکت در کلاسهای انسان سازی بسیج میسر می گردد.
فرمانده سپاه گناوه با اشاره به اینکه طرح صالحین بسیج، طرح نجات نیروهای جوان و نوجوان است ادامه داد: ما باید بتوانیم از طریق این طرح ارزش های ناب، اصیل انقلابی و اسلامی را که در دوران هشت سال دفاع مقدس و ۳۰سال از عمر پر برکت پیروزی بر کفر می گذرد را با تمام و کمال به نسل کنونی انتقال دهیم.
وی در پایان با تقدیر و تشکر از مربیان و دستندر کاران طرح صالحین بسیج سپاه شهرستان گناوه گفت: لازم است تمام کوشش و تلاش خود را به کار بگیریم تا در راستای تحقق اهداف سپاه وبسیج که همان دفاع از انقلاب و دستاوردهای ان می باشد موفق عمل نموده باشیم.
در ابتدای این نشست مسئول طرح صالحین بسیج شهرستان گناوه گفت: این طرح با موفقیت در تمامی رده ها و اقشار بسیج شهرستان در حال اجراء و پیگیری می باشد. حجت الاسلام جلال شریفی افزود: نشست های تربیتی، بصیرتی با مدیران، مربیان و دست اندرکاران اجرای این طرح عظیم هرماه یکبار اجراء می گردد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۸۱۴۱۵۳۰۷۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.