فرمانده سپاه گناوه:طرح صالحین نجات دهنده کشور در برابر جنگ نرم است

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۱۱:۰۴:۱۹ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – فرمانده سپاه گناوه گفت: طرح شجره طیبه صالحین نجات دهنده کشور در برابر جنگ نرم دشمن است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سرهنگ حسن خرم آبادی درنشست تربیتی، بصیرتی با مدیران، مربیان و دست اندرکاران اجرایی طرح صالحین افزود: جوانان و نوجوانان بسیجی با شرکت درحلقه های صالحین بسیج، پیشرفت خود، خانواده و سرافرازی نظام و انقلاب را به ارمغان می آورند و درمقابل جنگ نرم دشمن، قدرت دفاعی بالایی را کسب می کنند.
وی اظهاراشت: ماموریت اصلی بسیج درطرح صالحین دفاع از فرهنگ و معنویت و اصول انقلاب و نظام وضروری است دراین زمینه نسبت به تشکیل حلقه های طرح صالحین همت خود را بیش از پیش مضاعف کنیم.
فرمانده سپاه گناوه گفت: امروز وظیفه سپاه و بسیج تربیت نسل نوجوان و جوانان به عنوان آینده سازان این نظام مقدس است که حلقه های طرح صالحین و کلاس های انسان سازی بسیج بهترین مسیر، روش و راهکار برای محقق شدن این امر مهم است.
وی اضافه کرد: باید بتوانیم ازطریق این طرح، ارزش های ناب و اصیل انقلابی و اسلامی را که در دوران هشت سال دفاع مقدس و۳۰ سال ازعمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی نصیب کشورشده را تمام و کمال به نسل کنونی انتقال دهیم.
خرم آبادی تاکید کرد: باید همه کوشش خود را برای تحقق اهداف سپاه وبسیج که دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن است، به کار گیریم.
خرم آبادی ازمربیان و دست اندرکاران طرح صالحین بسیج سپاه شهرستان گناوه قدردانی کرد.
مسوول طرح صالحین بسیج شهرستان گناوه نیز گفت: این طرح با موفقیت درهمه رده ها و اقشار بسیج شهرستان در دست اجرا و پیگیری است.
حجت الاسلام جلال شریفی افزود: نشست های تربیتی، بصیرتی با مدیران، مربیان و دست اندرکاران اجرای این طرح عظیم هرماه یکبار اجرا می شود.
وی اظهارداشت: هدف از اجرای این نشست ها برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته بین سرمربیان، مدیران و مسوولان اجرای این طرح و تلاش برای رشد اخلاقی و بصیرتی آنان است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۱۱۰۴۱۹۶۰۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.