فرمانده نیروی زمینی سپاه:با تمام قوا در برابر هرگونه تهدید ایستادگی می کنیم

خبرگزاری آریا – فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر تهدیدی بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود داشته باشد نیروهای مسلح بویژه نیروی زمینی با تمام قدرت در برابر آن ایستادگی خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در مسابقات سلاح های ادواتی افزود: یکی از مهمترین سلاح هایی که در رزم به کار گرفته می شود سلاح های ادواتی است.
وی ادامه داد: این سلاح ها برای پشتیبانی آتش در رزم پیاده و رزم نزدیک استفاده می شود و در طول دفاع مقدس نیز از این سلاح ها به خوبی استفاده شده است.
سردار پاکپور با تاکید بر اینکه این مسابقات برای ایجاد انگیزه و روحیه در سطح نیروی زمینی سپاه برگزار می شود، تصریح کرد: در این مسابقات نزدیک به ۴۳ یگان نیروی زمینی شرکت داشتند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت آمادگی نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: نیروی زمینی در حال حاضر در سطح آمادگی بسیار خوبی به سر می برد که نشانه آن حضور مقتدرانه و فعال در عملیات های سال گذشته و امسال در شمال غرب و جنوب شرقی کشور است.
وی افزود: این آمادگی به جایی رسیده است که اگر تهدیدی بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود داشته باشد نیروهای مسلح بویژه نیروی زمینی سپاه با تمام قدرت در برابر آن ایستادگی خواهند کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.