فرهاد جزو سرمایه های استقلال است

۲۵م دیماه ،

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از بازی با مس کرمان گفت: فرهاد مجیدی جزو سرمایه های تیم استقلال و فوتبال کشور است که باید از این بازیکن حمایت شود.

امیر قلعه نوعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خدا را شاکرم که توانستیم از این بازی سخت مقابل مس کرمان، ۳ امتیاز را دریافت کنیم.

وی افزود: مس کرمان تیم خوبی است و مردم کرمان به من بسیار کمک کرده اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص فرهاد مجیدی بیان داشت : فرهاد جزو سرمایه های استقلال بوده و مسئله کاپیتانی یک مسئله تمام شده در استقلال است.

وی ادامه داد: مجتبی جباری در این دیدار یک کار اخلاقی کرد و در حین بازی بازوبند را به مجیدی داد.

قلعه نوعی تصریح کرد: به نظر من باید به نظر مردم احترام گذاشت و مردم فرهاد را دوست دارند و باید از وی حمایت کرد، در زمان من محمود فکری و علیرضا منصوریان خداحافظی کردند و اگر زمان اجازه بدهد مجیدی هم این کار را می کند البته اگر آماده باشد با ما خواهد بود و اگر هم علاقه مند نباشد، در یک شرایط خوب با پیراهن استقلال خداحافظی خواهد کرد.

قلعه نوعی در خصوص شایعه عمدی بودن اخطار دقیقه ۹۰ نکونام عنوان کرد: من حتی موضوع سه کارته شدن نکونام را از شما شنیدم اما نکونام یکی از بازیکنان بزرگ ماست که در یکی از بهترین تیم های بزرگ اروپا بازی می کند و از این رفتارها ندارد همچنین به طور کلی هیچ بازیکنی در استقلال چنین اخلاقی ندارد.

وی ادامه داد: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و تفاوتی نمی کند که حریف ما چه تیمی باشد.

معتقدم این بازی ۲ بازیکن اخراجی داشت که یک خطای بزرگ و سنگین بر روی آرش برهانی رخ داد که داور از این صحنه به سادگی گذشت.

وی در خصوص خط حمله ضعیف استقلال بیان داشت: اعتقاد دارم شرایط ما در نیم فصل دوم بهتر شده است و رفته رفته هم بهتر می شویم و علاوه بر بازی زیبا، خوب هم گل می زنیم و البته مهم ترین مسئله گرفتن سه امتیاز مسابقه است.

قلعه نوعی در خصوص شرایط مالی بیان کرد: دیشب مقداری پاداش به بازیکنان داده ایم و از بازیکنان متشکریم و فتح اله زاده تمام تلاش خود را می کند و مسئولان قول داده اند مشکلات مالی ما حل شود.

وی در پایان در خصوص آرش برهانی بیان کرد: برهانی یکی از بهترین بازیکن استقلال است و بهتر هم خواهد شد اگر قدر خودش را بداند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.