فرهاد دانشجو: “صلح و دوستی”، ندای دانشگاه آزاد در آغاز سال تحصیلی جدید است

14-289.jpg

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از واحد علوم و تحقیقات گفت: واحد علوم و تحقیقات با توجه به ظرفیت‌های علمی و استانداردهای موجود و در مقایسه با دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی در کشور و خاورمیانه دانشگاهی بی‌نظیر است.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد دانشجو با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات آماده‌ترین واحد دانشگاهی کشور برای آغاز سال تحصیلی جدید است، گفت: پروژه‌های عمرانی این واحد دانشگاهی در شش ماه گذشته با سرعت و کیفیت چشمگیری پیشرفت داشته و امیدواریم تا پایان سال تحصیلی، بسیاری از پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار در این واحد دانشگاهی به بهره‌برداری کامل برسد.

وی ادامه داد: فضای آموزشی، تحقیقاتی مورد نیاز برای آغاز سال تحصیلی آماده شده است و بیش از ۴۰ درصد از تجهیزات آزمایشگاه‌های واحد برای فعالیت‌های تحقیقاتی دانشجویان به روز شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب که در واحد علوم و تحقیقات فضای علم، تحقیق و دوستی حاکم است،‌ افزود: آرامش علمی دانشگاه، مهم‌ترین فاکتور برای رشد علمی یک مجموعه است و از تمام جامعه دانشگاهی درخواست می‌کنم با حفظ سلایق سیاسی و فرهنگی خود سعی کنند آرامش دانشگاه را با هدف ارتقاء‌ پیشرفت علمی حفظ کنند.

دانشجو گفت: کشور نیازمند دوستی، همکاری، بخشش و صلح است و ندای دانشگاه آزاد اسلامی در آغاز سال تحصیلی جدید به تمام دانشگاهیان ندای صلح و دوستی است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.