فرهنگیان کارت اعتباری «اتما» می گیرند

بینا- مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های فرهنگیان با اشاره به توزیع سبدکالای فرهنگیان تا پایان شهریور گفت: برای سهولت در کار تا پایان سال کارت اعتباری «اتما» به فرهنگیان داده خواهد شد.
به گزارش بینا ، ایلخان جلیلیان در خصوص آخرین وضعیت توزیع سبد کالای فرهنگیان به فارس اظهار داشت: وجود برخی مشکلات نظیر مغایرت آمار گیرندگان سبد کالا، نداشتن ابزار کنترل تحویل کالا مانند بن کارت و چگونگی تأمین و توزیع کالا مجموعاً موجب شد تا تحویل سبد کالای فرهنگیان به تعویق بیفتد.
مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های فرهنگیان کشور با بیان اینکه این سبد کالا به تمام شاغلان آموزش و پرورش اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و آزمایشی ارائه خواهد شد، گفت: طبق آمار برای حدود یک میلیون نفر شاغل آموزش و پرورش، حدود ۴۰ هزار تن کالا توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: توزیع سبد کالای فرهنگیان از ۱۵ مرداد به تدریج آغاز شده و به دلیل حجم بالا تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.
جلیلیان با اشاره به مشکل تأمین در برخی از اقلام سبد کالا گفت: به همین دلیل برخی از فرهنگیان ۲ قلم از ۴ قلم کالا را گرفته‌اند و مابقی در اسرع وقت تحویل آنها خواهد شد.
مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های فرهنگیان در خصوص اقلام سبد کالای فرهنگیان گفت: این اقلام شامل ۲۰ کیلوگرم برنج (شیرودی)، ۵ کیلوگرم شکر، ۹ کیلوگرم روغن و ۸ بسته ماکارونی است که رقم ریالی آن حدود ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.
وی در پاسخ به سؤالی در مورد تمهیدات لازم برای تهیه بن‌کارت و ابزار برای سهولت در تحویل کالاها اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌رود، از ۱٫۵ سال پیش مطالعات این کار آغاز شده و برند اتحادیه به نام «اتما» ثبت شده و این کارت اعتباری جایگزین سیستم سنتی فعلی خواهد شد.
جلیلیان افزود: این کارت به صورت آزمایشی در استان قزوین توزیع شده و در صورت موفقیت تا پایان سال در سراسر کشور فراگیر خواهد شد.

RSS

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. مژگان فیروزکوهی:

    با سلام . به نظر من یک کار را شروع کرده اید و به نظر می آید که در همان اول کار به حال خود رها شده است ، چرا که هیچ گونه اطلاع رسانی در مورد شرایط و کالا ها داده نمی شود . من که در محیط کار خود از هر کس می برسم هیچ همکاری اطلاع ندارد . در صورتی که ابتدای کار از طریق sms آن هم در چندین نوبت اطلاع رسانی میشد. امیدوارم مثل خیلی از کارت های دیگر که با هزینه های زیاد چاب کارت همراه بود و بعد از مدتی از اعتبار می افتاد نباشد البته …

  2. عالیه:

    با سلام و خسته نباشید .آیا فقط فرهنگیان عضو صندوق ذخیره می توانند ثبت نام کنند .همچنین آیا فقط همان چهار درصد سود رو داره یا مانند وام قبلی هم چهار درصد سود داره و هم کار مزد. متشکرم.

  3. درويش علي خاكزاد:

    باسلام و خسته نباشید پایان ثبت نام کارت اتما چه زمانی وچندروز وقت ثبت نام دارد باتشکر از شما

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.