فرهنگ نفرت از استکبار تعطیل شدنی نیست

ایسنا/کرمان نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه تا زمانی که خوی استکباری در آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود دارد، فریاد مرگ بر آمریکا هم خواهد بود اظهار کرد: تا رژیم غاصب اسرائیل بر کشور فلسطین حاکم است فریاد مرگ بر اسرائیل هم وجود خواهد داشت.

آیت الله “سیداحمد خاتمی” در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وظیفه کشورهای مسلمان در برابر سیاست استکبار و صهیونیسم مبنی بر کمرنگ کردن مساله فلسطین گفت: دفاع از مظلوم و ایستادن در برابر ظالم یک اصل محوری و کلیدی در اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه ایستادن در برابر ظالمان به عنوان یک اصل نهادینه شده و به عنوان یک فرهنگ باید در جوامع اسلامی باقی بماند تصریح کرد: فرهنگ نفرت از استکبار وجود داشته و دارد و این فرهنگ تمام شدنی و تعطیل شدنی نیست.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه تا زمانی که خوی استکباری در آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود دارد، فریاد مرگ بر آمریکا هم خواهد بود اظهار کرد: تا رژیم غاصب اسرائیل بر کشور فلسطین حاکم است فریاد مرگ بر اسرائیل هم وجود خواهد داشت.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه تا زمانی که رژیم غاصب صهیونیستی وجود دارد شعار مرگ بر اسرائیل هم وجود خواهد داشت خاطر نشان کرد: امروز فرهنگ استکبارستیزی قوی ‌تر از گذشته در حال گسترش در جهان است و مسئله قدس فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.