فروردین ۹۲ با سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره

۱۸ام بهمن ،

سومین جشنواره سراسری تئاتر«تک نفره» در فروردین ماه در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود .

به گزارش هنرآنلاین، این جشنواره که پیش از این قرار بود در بهمن ماه سال جاری برگزار شود به فروردین ماه موکول شد .

هیات انتخاب سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره به دبیری امیر دژاکام پس از دیدن ۷۶ اثر نمایشی ، ۱۶ گروه را برای حضور در بخش مسابقه این جشنواره پذیرفت. ۱۶ گروه پذیرفته شده در بخش مسابقه سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره تا روز ۲۰ بهمن ماه کمک هزینه خود را به منظور حضور در دور نهایی، دریافت خواهند کرد .

سومین جشنواره سراسری تئاتر «تک نفره» با هدف کشف و شناخت استعدادهای برتر ،توجه ویژه به بازیگری به عنوان اصلی ترین رکن نمایش،تولید آثار کیفی با حجم و ابعاد کوچک و تولید آثار متناسب با اجرا در فضای غیر متعارف در فروردین ماه ۹۲ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد .

گفتنی است ،این جشنواره با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین همکاری اداره کل هنرهای نمایشی به منظور ارتقاءسطح کیفی نمایش به ویژه نمایش تک نفره با تکیه بر تجربیات ارزنده دوره های قبل ،سومین جشنواره سراسری نمایش تئاتر تک نفره در فروردین ماه ۹۲ و به میزبانی فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می گردد.

شایان ذکر است ، دوره های اول و دوم جشنواره تئاتر تک نفره در سال های ۱۳۸۵ و ۱۳۸۹ با حضور هنرمندان جوان وتوانمند تئاتر کشور در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد و سومین دوره این جشنواره در سال به میزبانی این فرهنگسرا برگزار شود.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.