فروزان: ذهنیت بد جلالی از من برطرف شد

۱۳خردادماه،

  محسن فروزان در مورد سرانجام مذاکراتش با تراکتورسازی گفت: در یک جلسه‌ ۳۰دقیقه‌ای با مجید جلالی صحبت کردم و او اعلام کرد در لیستش برای فصل بعد قرار دارم. در این جلسه ذهنیت بدی که از من پیش جلالی درست کرده بودند از بین رفت.

به گزارش فارس، وی افزود: پس از این جلسه باشگاه تراکتورسازی نیز پیشنهاد خوبی به من داد و در کنار آن از ۳ تیم شهرستانی و ۲ تیم تهرانی نیز پیشنهاد دارم. در حال حاضر به این پیشنهادات فکر می‌کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم.

دروازه‌بان تراکتورسازی خاطر نشان کرد: تراکتورسازی شرایط خوبی را برای من فراهم کرده و پیشنهاد مناسبی داده است. در بلاتکلیفی قرار دارم، یکی دو روز دیگر به مشهد سفر می‌کنم و با مدد گرفتن از امام رضا (ع) سعی می‌کنم تصمیم خوبی را اتخاذ کنم، هدف اصلی من بازگشت به تیم ملی است و می‌خواهم همان فروزانی شوم که همه انتظار دارند.

وی در مورد پیشنهاداتش یادآور شد: پیشنهادات بسیار خوبی به من شده است، از ملوان و استقلال خوزستان به همراه چند تیم دیگر که نمی‌توانم نام آنها را ببرم پیشنهاد دارم و می‌خواهم تصمیم خوبی بگیرم. تا روز شنبه یا یکشنبه هفته بعد نظر نهایی‌ام را اعلام می کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.