فروش الماس در چین و هند افزایش می یابد

۳۰م دیماه ،

بینا- بر اساس تحقیقی که روز چهارشنبه نتایج آن انتشار یافت، فروش الماس با آهنگ رشدی شش درصدی تا سال دو هزار و بیست، در چین و هند از آمریکا، اولین بازار الماس جهان فراتر خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، این تحقیق که به «گزارش جهانی صنعت الماس سال دو هزار و دوازده» موسوم است، نشان داد « مصرف الماس چین و هند تا سال دو هزار و بیست به سی و شش درصد کل مصرف جهانی خواهد رسید که به این ترتیب از مصرف الماس آمریکا فراتر خواهد رفت ».
این تحقیق همچنین بازار الماس که با بازار جواهرات و تولید کالاهای تجملی در ارتباط است، میزان رشد سالانه شش درصدی را نشان می دهد که این روند رشد تا سال دو هزار و بیست ادامه خواهد یافت.
در حال حاضر بازار الماس آمریکا برغم کاهش شدید تقاضا بر اثر بحران سال دو هزار و دوازده که فقط اندکی از میزان تقاضا در سال دو هزار بالاتر است، همچنان جایگاه اول بازار الماس را در جهان به خود اختصاص داده است.
این تحقیق همچنین نشان داد « میزان تجارت الماس در آمریکا در سال دو هزار و یازده بیست و هفت میلیارد بود که سه برابر چین، دومین بازار الماس یا هند سومین بازار الماس جهان بوده است.
این تحقیق افزود فروش سالانه الماس چین در سال دو هزار و یازده تقریبا نه میلیارد دلار و فروش سالانه الماس در هند در همین سال نزدیک به هشت میلیارد و پانصد میلیون دلار بوده است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.