فروش اوراق مشارکت آب در بانک صادرات

۳۰م دیماه ،

بینا- بانک صادرات ایران در راستای کمک به اجرای طرح های انتقال آب، فروش مبلغ ۹۰۰  میلیارد ریال اوراق مشارکت شرکت آب منطقه ای تهران  را از روز شنبه اول بهمن ماه تا پایان روز پنج شنبه در شعب منتخب سراسر کشور در دستور کار قرار داده است.
به گزارش بینا، این بانک در راستای اجرای سیاست های کلان اقتصادی و به منظورکمک به اجرای طرح های انتقال آب ، فروش مبلغ ۹۰۰  میلیارد ریال اوراق مشارکت شرکت آب منطقه ای تهران  را از روز شنبه اول بهمن ماه تا پایان روز پنج شنبه در شعب منتخب سراسر کشور در دستور کار قرار داده است .
این اوراق یکساله با نرخ سود علی الحساب سالانه ۲۰ درصد و معاف از مالیات، نرخ سود بازخرید قبل از سررسید اوراق  در سال اول ۱۸ درصد  (سالانه)  وپس از آن (بیشتر از یکسال) مشمول ۵/. واحد درصد جریمه نسبت به نرخ سود علی الحساب خواهد بود و مقاطع پرداخت سودهای علی الحساب هر سه ماه یکبار بوده و دولت جمهوری اسلامی ایران تضمین این اوراق را به عهده دارد.
هموطنان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شعب منتخب عرضه کننده اوراق مشارکت می توانند به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.bsi.ir  مراجعه و یا با شماره ۰۹۶۰۲ تماس حاصل نمایند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.