فروش بلیت‌های جشنواره موسیقی فجر

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > جشنواره– ممتازنیوز:
فروش بلیت اجراهای بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از سه شنبه ۸ بهمن ماه ساعت ۲۴ در پایگاه اینترنتی ایران کنسرت آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، بلیت‌های این دوره از جشنواره به صورت گیشه‌ای و اینترنتی قابل فروش است بر این اساس فروش اینترنتی از سه شنبه ۸ بهمن ماه از طریق پایگاه اینترنتی www.iranconcert.com و از چهارشنبه ۹ بهمن ماه همزمان با فروش اینترنتی از طریق گیشه‌های ققنوس‎، پاز، پرشیا،دارینوش، نگین و کافه کهن، شهر کتاب کرج و شهر کتاب البرز به فروش می‌رسد.

محمدحسین توتونچیان ‎مدیر پایگاه اینترنتی ایران کنسرت در باره نحوه خرید بلیت‌ها به صورت اینترنتی گفت: برای اولین بار برای خرید نیاز به عضویت در پایگاه اینترنتی و داشتن یوزر و پسورد نیست بر این اساس تصویری از جدول اجراها هست و هر علاقمندی با کلیک روی یکی از خانه های جدول می‌تواند به قسمت مربوط به اطلاعات و فروش بلیط همان اجرا وارد و بلیت مورد نظر خود را خریداری کند.

وی ادامه داد:کسانی که دسترسی به پرینتر ندارند می‌توانند در اسرع وقت بلیت خود را خریداری و با دریافت کد بلیت که از طریق ایران کنسرت برایشان پیامک می‌شود در هر زمان با وارد کردن این کد در پایگاه اینترنتی ایران کنسرت اقدام به پرینت بلیت نمایند.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی در تهران برگزار می‌شود.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.