فروش بلیت هواپیما به مقصد ترکیه مشروط شد

فروش بلیت هواپیما به مقصد ترکیه مشروط شد

 مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: دفاتر خدمات مسافرت هوایی می‌توانند نسبت به فروش بلیت شرکت‌های هواپیمایی که مجوز پروازهای برنامه‌ای به ترکیه را دارند، اقدام کنند.
به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز:رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: دفاتر خدمات مسافرت هوایی که مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشوری دارند می‌توانند نسبت به فروش بلیت شرکت‌های هواپیمایی که مجوز پروازهای برنامه‌ای به ترکیه را دارند، اقدام کنند.

پروازهای برنامه‌ریزی شده توسط ایرلاین‌ها برای مدت نسبتا طولانی انجام شده و امکان خرید بلیت را برای مسافران در فواصل زمانی بلندمدت فراهم کرده‌اند. اگرچه امکان دارد تغییراتی در برنامه‌های این پروازها اعمال شود ولی تا حد زیادی این برنامه‌ها ثابت است. بلیت این پروازها توسط خود ایرلاین یا از سوی نمایندگی‌های ایرلاین آژانس‌های مسافرتی به فروش می‌رسد.

جعفرزاده با اشاره به فروش تور و اعزام گردشگر به ترکیه گفت: مرجع تصمیم‌گیری در این خصوص سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است. وی یادآور شد: پس از کودتای نافرجام و لغو پروازها اعلام شد شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و ترکیه‌ای می‌توانند پروازهای برنامه‌ای خود را از سرگیرند.

تاریخ انتشار خبر: ۳ August 2016 | 4:46 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.