فروش بلیت کنسرت «آوای مهربانی» آغاز شد

۲۶خردادماه،

mehrabaniموسیقی ایرانیان: فروش بلیت کنسرت گروه آوای مهربانی به سرپرستی و خوانندگی سهیلاپورگرامی و دولتمند خلف (خواننده تاجیک) از امروز آغاز شد.

سهیلاپورگرامی، خواننده و سرپرست گروه موسیقی آوای مهربانی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: این کنسرت به منظور پیوند فرهنگی هر چه بیشتر دو کشور ایران و تاجیکستان برگزار می‌شود.

وی افزود: فروش بلیت این کنسرت دو روزه از امروز آغاز شده و علاقمندان برای خرید بلیت می‌توانند به گیشه تالار وحدت (۶۶۷۵۷۵۰۵) و دفتر آوای مهربانی (۸۸۳۰۳۶۰۰) مراجعه کنند.

این خواننده با اشاره به اینکه این کنسرت در چهار بخش تهیه شده، اظهار داشت: در بخش اول به رسم می‌ه‌مان نوازی آقای دولتمند به صحنه می‌رود و قطعاتی چون بوی جوی مولیان، آشنایی، خنده آسمان نگر را اجرا می‌کند. همچنین در ادامه گروه موسیقی آوای مهربانی به صحنه می‌آید و قطعات‌ای عاشقان، طالب دیدار و … را اجرا می‌کند.

سرپرست گروه موسیقی آوای مهربانی دربارهٔ دوبخش دیگر گفت: در بخش سوم گروه آوای مهربانی چند قطعه محلی آذری، لری، خراسانی و کردی را اجرا می‌کند.

سهیلا پورگرامی دربارهٔ بخش پایانی خاطرنشان کرد: اجرای قطعات‌ای قوم به حج رفته، دریا دریا (شعر لایق شیرعلی)، وطنم و‌ای سرزمین من نیز در بخش پایانی گنجانده شده است که با همراهی آقای دولتمند و گروه آوای مهربانی اجرا خواهد شد.

دولتمند خلف ۱و ۲ تیرماه ماه سال جاری به همراه گروه موسیقی آوای مهربانی به سرپرستی سهیلا پورگرامی در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.