فروش بلیط اپرای عروسکی «حافظ» با صدای محمد معتمدی و حسین علیشاپور آغاز شد

۲۲م دیماه ،

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: فروش بلیط اپرای عروسکی «حافظ» با صدای محمد معتمدی و حسین علیشاپور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، اپرای عروسکی «حافظ» به کارگردانی بهروز غریب‌پور، آهنگسازی بهزاد عبدی و خوانندگی محمد معتمدی و حسین علیشاپور از ۲۴ دی ماه سال جاری به مدت سه هفته در شهر تهران اجرا می‌شود.

غریب‌پور که پیش از این اپرای «حافظ» را با آهنگساز و خوانندگان دیگری در شهر تهران به روی صحنه برده بود، این بار با تغییراتی در آهنگساز و خواننده‌ها در تهران اجرا خواهد داشت.

بهروز غریب‌پور درباره تغییر آهنگساز این اثر گفته بود: «از آنجا که موسیقی اپرای عروسکی حافظ در تهران کاستی‌هایی داشت و آهنگساز جوان آن تجربه کافی در زمینه موسیقی ایرانی نداشت که سبب شد موسیقی این اثر درشان شاعری چون حافظ نباشد، تصمیم گرفتم موسیقی این اثر را تغییر دهم.»

محمد معتمدی خواننده نقش حافظ که پیش از این هم در اپرای مولوی با غریب‌پور همکاری داشته، دربارهٔ این تغییرات گفته است: «در آهنگسازی قبلی علیرضا قربانی، وحید تاج و خوانندگان دیگری با آقای غریب‌پور فعالیت داشته‌اند و کار خوبی هم ارائه کرده‌اند. اما این تشخیص کارگردان اپرای حافظ بود که من در ضبط دوباره کار همراهیشان کنم.»

پنجمین اپرای گروه تئا‌تر عروسکی آران با صدای خواننده‌هایی همچون محمد معتمدی، حسین علیشاپور، اسحاق انور، محمد ذاکرحسین، مهدی امامی، هاله سیفی‌زاده، سحر محمدی، مژگان چاهیان، شقایق گلباز، سجاد پورقناد، کیوان فرزین، علیرضا مهدیزاده، هادی فیض آبادی، وصال علوی، علی زند وکیلی، علیرضا علویان، رسول رهو، طیب فقیه، احمد جمی، نوید کرمانشاهی و محمد وزیری در تالار فردوسی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای تهیه بلیط این اپرا می توانند به پایگاه اینترنتی بنیاد رودکی به آدرس http://ticket.bonyadroudaki.ir مراجعه نمایند.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.