فروش خوب «برف روی کاج ها» /ادامه اکران سه فیلم میلیاردی

۱۱اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار سینماپرس آمار فروش فیلم ها در هفته دوم اردیبهشت ماه با اعلام دفاتر پخش کننده نشان از آن دارد که با توجه به نزدیک شدن به فصل امتحانات و برگزاری اتفاقهایی همچون نمایشگاه کتاب تاثیری بر رونق فروش فیلمهای روی پرده نداشته است.

 

فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» اولین ساخته پیمان معادی با فروشی معادل ۹۰ میلیون تومان در هفته اول اکران خود، فروش نسبتا خوبی را به دست آورده است. این فیلم یکی از شش فیلم تحریمی توسط حوزه هنری است که با ۱۵ سینما اکران خود را پیش می برد.

 

فیلم سینمایی «زن، مرد، زندگی» ساخته مهدی ودادی با فروشی معادل ۱۵ میلیون تومان دومین فیلمی است که در اکران دوم بهار روی پرده رفته است.

 

فیلم سینمایی «ملکه» ساخته محمدعلی باشه آهنگر که با یک هفته تاخیر و از چهارشنبه همین هفته به روی پرده رفته است هنوز فروش افتتاحیه آن مشخص نیست و باید منتظر اعلام پخش کننده فیلم ماند.

 

فیلم سینمایی «رسوایی» ساخته مسعود ده نمکی با فروشی معادل دو میلیارد و نهصد میلیون تومان و «حوض نقاشی» با فروشی معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان و فیلم سینمایی «تهران ۱۵۰۰» با فروشی معادل یک میلیارد و دویست و چهل میلیون تومان همچنان به اکران خود ادامه می دهند.

 

فیلم سینمایی «عشق» ساخته میشاییل هانکه تنها فیلم خارجی روی پرده سینماها است که با فروشی معادل چهارده میلیون تومان به اکران محدود خود ادامه می دهد.

 

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.