فروش سیم کارت های ارزان رایتل در نمایشگاه الکامپ

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری ممتاز: رایتل به مناسبت بیستمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ( الکامپ ۲۰۲۴ ) طرح دکا پلاس با تخفیف های بی نظیر را ارائه می دهد. 

در بیستمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ( الکامپ ۲۰۲۴ )که در تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ آذر ماه برگزار می‌گردد، این اپراتور در قالب طرحی ویژه، تخفیف‌های خاصی را برای متقاضیان انواع سیم کارت های خود در نظر گرفته است.

براساس این خبر، متقاضیان دریافت سیم کارت رایتل جهت استفاده از تخفیفات در نظر گرفته شده می توانند از تاریخ ۷ تا ۱۵ آذرماه با مراجعه به وبسایت رایتل نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند و سپس در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آذر همزمان با برگزاری الکامپ ۲۰۲۴ با مراجعه به غرفه رایتل در محل برگزاری این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران نسبت به دریافت سیم کارت خود اقدام کنند.

در این ایام سیم‌کارت دائمی به همراه هدایای بسته آغازین و یک سیم کارت هدیه با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۷۲ هزار تومان به فروش می¬رسد.

همچنین سیم کارت دیتا به همراه بسته اینترنت ۳ ماه حرفه ای/ پایه ، مودم رای فای و سیم کارت هدیه با حداکثر ۲۰ درصد تخفیف و با قیمت ۲۳۰ هزارتومان و ۲۶۹ هزار تومان به ترتیب برای بسته ۳ ماهه اینترنت پایه و حرفه ای عرضه میشود.

گفتنی است سیم کارت اعتباری ویژه طرح الکامپ، با بسته آغازین جدیدی به عنوان دکا پلاس شامل ۱۰ هزار دقیقه تماس صوتی درون شبکه،۱۳۰ دقیقه تماس صوتی برون شبکه، ۱۰هزار پیامک درون شبکه و ۱۳۰ عدد پیامک برون شبکه برای مدت ۳۰ روز با قیمت ۲۰ هزار تومان به فروش می رسد.

بنابر این گزارش، همچنین به تمامی مراجعه کنندگان در محل نمایشگاه، کارت تخفیف ارائه میشود تا از طریق آن مراجعه کنندگان به نمایشگاه الکامپ بتوانند برای خرید هر یک ازسیم‌کارت‌های رایتل(دایمی، اعتباری و یا بسته سیم‌کارت دیتا) از تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است سیم‌کارت ثبت‌نام شده از طریق پست و بدون هزینه اضافه برای متقاضیان ارسال می شود.

شایان ذکر است تمامی سیم‌کارت‌های ارائه شده در این طرح، مشمول « سیم کارت هدیه رایتل » می‌باشند که هموطنان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه « سیم کارت هدیه» ( http://www.rightel.ir/bogof)در وب سایت رایتل مراجعه نمایند.

متقاضیان جهت استفاده از کارت تخفیف می‌توانند تا ۳۰ دی ماه با مراجعه به وب‌سایت رایتل نسبت به ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت مورد نظر خود اقدام نمایند

– .

آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.