فروش قطعی و پیش فروش محصولات سایپا متوقف نشده است

۱۳م اسفند ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی سایپا مراجعه کردم اما علی رغم اینکه مسوولان می گویند فروش باز است اما برای ثبت نام به مراحل آخر که نزدیک می شوید همه چیز از اول آغاز می گردد. لطفا خبرآنلاین پیگیری کن که چرا با وجود بسته بودن پایگاه اینترنتی اینقدر تبلیغ می گردد که می گردد ثبت نام کرد.
این درحالی است که معاون بازاریابی و فروش سایپا ضمن رد شایعه بسته بودن پایگاه اینترنتی فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: مشتریان می توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی نسبت به ثبت نام خودروها اقدام کنند.
به گفته قادری، پایگاه اینترنتی فروش اینترنتی سایپا باز است و فروش قطعی و پیش فروش انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا از طریق این پایگاه اینترنتی و نمایندگی های مجاز سایپا در سراسر کشور انجام میشود .
وی افزود : هیچ مشکلی در خصوص تحویل خودروهای ثبت نامی وجود ندارد و تمام مشتریانی که زمان تحویل خودرو آنان تا پایان بهمن ماه بوده است خودروهای خود را با قیمت های قبلی تحویل خواهند گرفت و برای تمام این عزیزان دعوتنامه ارسال گردیده است .
قادری تصریح کرد : در راستای حمایت از مشتریان خودروهای کار ، خریداران این خودروها که زمان تحویل آنها تا ۲۵ اسفندماه میباشد ، خودروهای خود را با قیمتهای سابق تحویل خواهند گرفت که این موضوع در راستای سیاست های حمایتی گروه خودروسازی سایپا از مشتریسان انجام خواهد شد .
 

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.