فروش قلاده‌های طلا به مرز سه میلیارد تومان

جام جم آنلاین: فروش «نارنجی‌پوش» در سینماهای کشور از نیم میلیارد تومان گذشت و فروش «قلاده‌های طلا» هم به سه میلیارد تومان نزدیک می‌شود.

علی سرتیپی، مدیرعامل موسسه فیلمیران و پخش‌کننده فیلم سینمایی «نارنجی‌پوش» در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره فروش این فیلم سینمایی گفت: «نارنجی‌پوش» اکنون در تهران ۲۵ سینما در اختیار دارد و توانسته است در مدت اکران خود در این سینماها به فروش ۴۰۰ میلیون تومانی برسد.

وی ادامه داد: همچنین این فیلم در سینماهای شهرستان هم ۱۱۰ میلیون تومان فروش داشته است که مجموع فروش این فیلم در کل کشور به ۵۱۰ میلیون تومان می‌رسد.

فرجی، مسوول پخش حوزه هنری هم درباره دو فیلم «قلاده‌های طلا» و «سیب و سلما» که پخش‌ آن بر عهده حوزه هنری است، بیان کرد: فروش شب گذشته ـ پنج‌شنبه هفتم اردیبشت‌ ـ «قلاده‌های طلا» ۱۷میلیون تومان بوده است که با این حساب فروش کل کشور این فیلم سینمایی به دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان رسید.

مسوول پخش حوزه هنری درباره فروش «سیب و سلما» هم اظهار کرد: «سیب و سلما» سه شنبه ـ پنجم اردیبهشت‌ماه ـ یک میلیون و شب گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروش کرد و با این حساب فروش کلی این فیلم تا شب گذشته به ۱۰ میلیون تومان رسیده است.

داریوش باباییان ـ تهیه‌کننده و پخش‌کننده فیلم «چه جوری میلیاردر شدم» ـ هم درباره فروش این فیلم عنوان کرذد: این فیلم در سینماهای تهران ۸۱ میلیون و در سینماهای شهرستان‌ها ۶۵ میلیون تومان فروش داشته است. «چه جوری میلیاردر شدم» در ۱۸ سالن سینمایی شهر تهران به نمایش در می‌اید.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.