فروش مشکوک شورولت کوروت ۲۰۲۲ در eBay

درحالیکه قرارست شورولت در اواسط سال ۲۰۲۲ میلادی از هفتمین نسل کوروت (C7) رونمایی کند، پیداشدن خبری عجیب در شبکه فروش eBay غافلگیرمان کرد! شخصی با نام کاربری shawn4842 در تلاش است تا برای یکی از کوروت C7هایی که هنوز وجود خارجی ندارد خریداری پیدا کند . . .

Chevrolet C7 Corvette by Radovan Varicak

البته با دیدن قیمت ۵,۲۰۰ دلاری این کوروت تعجب نکنید چرا که این مبلغ تنها هزینه سپرده گذاری آن بوده و مبلغ تمام شده در هنگام تحویل خودرو از شما گرفته می شود که احتمالا عددی فرانجومی خواهد بود. همچنین گفته شده که در صورت انصراف از خرید ۱۰% از هزینه پرداختی برگردانده می شود.

shawn4842 هیچگونه اطلاعات فنی دقیقی از کوروت C7 خود منتشر نکرده جز آنکه این خودرو مجهز به پیشرانه ای V8 بوده و می توان آنرا با گیربکس هفت سرعته اتومات یا شش سرعته دستی خریداری کرد. همچنین گفته شده که برنده این مزایده در زمان تحویل خودرو هر آپشنی را که بخواهد می تواند سفارش دهد. اما دیگر نکته تامل برانگیز این موضوع استفاده از عکس هایی است که مدت ها پیش توسط طراحی به نام Radovan Varicak و به سفارش Car&Driver منتشر شده است.

Chevrolet C7 Corvette by Radovan Varicak

به هرحال خریداری خودرویی که هنوز تا آمدنش یکسال زمان باقیمانده یا اعتماد به مالکی که هویتش مشخص نیست اگرچه منطقی به نظر نمی رسد اما اگر دست بر قضا شما صاحب یکی از نخستین مدل های ۲۰۲۲ شورولت کوروت C7 شدید به shawn4842 چه می گویید؟!

شورولت ۲۰۲۲ تصاویر غیررسمی/جاسوسی سوپراسپرت کوپه

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.