فرکی:برای پیروزی iبه قم می‌رویم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازی فولاد با صبای قم تصریح نمود: ما ابتدای فصل روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم ولی خوشبختانه در پنج هفته قبل، هم از نظر روحی و هم از نظر کسب نتیجه شرایط خوبی داشته‌ایم. فردا هم iبه مصاف تیمی می‌رویم که از نظر امتیاز و پیروزی با ما برابر است و iبه همین خاطر مسابقه با صبا برای ما شش امتیازی است.

وی افزود: ما برای پیروزی iبه قم می‌رویم. امیدوارم بازی خودمان را iبه حریف تحمیل کنیم و فوتبال هم روی خوبش را iبه ما نشان دهد تا با پیروزی برابر صبا خودمان را از این تیم جدا کنیم.

سرمربی فولاد در خصوص رمز موفقیت و ثبات این تیم در چند هفته قبل تاکید نمود: بازیکنان iبه یک وفاق و همدلی رسیده‌اند. خوشبختانه نتایج هم کمک نموده است تا شرایط روحی بازیکنان خوب شود. ما ابتدای فصل تغییرات زیادی در میان بازیکنان داشتیم ولی حالا هماهنگی‌های لازم iبه دست آمده و سبب شده iبه موفقیت برسیم.

فرکی درباره جذب بازیکن در نیم فصل خاطرنشان نمود: ما در سه پست دفاع، هافبک و خط حمله نیاز داریم که تیم را تقویت کنیم چراکه در دی ماه بازی‌های لیگ فشرده می‌شود و تیمی می‌تواند خودش را در بالای جدول حفظ کند که از نظر بازیکن غنی باشد. البته جذب بازیکن در نیم فصل دشواری‌های خودش را دارد ولی iبه هر حال اگر بازیکن با کیفیت پیدا کنیم قطعا آن را جذب می‌کنیم.

وی در پایان گفت: رایزنی ما با مدافع استرالیایی همچنان ادامه دارد. اگر این بازیکن iبه ایران بیاید و بتواند رضایت ما را جلب کند او را جذب خواهیم نمود.

تیم فوتبال صبای قم فردا چهارشنبه در چارچوب مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر در قم میزبان فولاد خوزستان است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.