فرکی: آلومینیوم را کاملا آنالیز کرده‌ایم

۲۳م دیماه ،

حسین‌فرکی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و آلومینیوم هرمزگان در اهواز اظهار داشت: فولاد خوزستان تنها به دنبال حفظ جایگاه خود در جدول و تعالی این جایگاه است و به این دلیل از همه توان خود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: کسب جایگاهی بهتر در جدول لیگ برتر و بهبود بخشیدن به جایگاه کنونی تنها نیازمند کسب امتیاز است و به این دلیل باید از همه توان برای کسب امتیاز استفاده کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد خوزستان در شرایط کنونی برای برد به میدان می‌رود و تیم فولاد تنها به برد می‌اندیشید و در این باره از همه توان در کادر فنی و بازیکنان استفاده می‌کند.

فرکی تاکید کرد: آلومینیوم هرمزگان در شرایط کنونی در دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال در سه بازی انجام داده شده یک برد، یک تساوی و یک باخت را تجربه کرده است و کسب چهار امتیاز از سه بازی کارنامه بسیار خوبی برای کادر فنی این تیم محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان می‌کند: آلومینیوم هرمزگان در شرایط کنونی برای رهایی از وضعیت کنونی در جدول رقابت‌های لیگ‌برتر از همه توان خود استفاده می‌کند و به این دلیل می‌کوشد تا در این رقابت از فولاد خوزستان امتیاز بگیرد.

سرمربی فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد خوزستان در شرایط کنونی در وضعیت خوبی از نظر آمادگی جسمانی قرار دارد و به این دلیل برای بازی فردا آمادگی کامل دارد.

فرکی تاکید کرد: فولاد خوزستان تنها از این بازی برد می‌خواهد و سه امتیاز برای بهبود وضعیت فولاد در جدول رقابت‌های لیگ‌برتر حیاتی است و برای کسب این سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

فولاد خوزستان در شرایط کنونی در رتبه سوم لیگ برتر فوتبال کشور با ۲۰ بازی و ۳۴ امتیاز قرار دارد و آلومینیوم هرمزگان با ۲۱ امتیاز از ۲۰ بازی در رده ۱۴ لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

رقابت این دو تیم فردا راس ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.