فرگوسن: فان پرسی ‘ کانتونای جدید’ است

به گزارش دیلی میل، فرگوسن ، فان پرسی را ‘ اریک کانتونای جدید’ خواند و گفت که او در ترکیب دیدار دوشنبه شب منچستریونایتد مقابل اورتون قرار خواهد داشت.

فان پرسی روز گذشته با قراردادی چهار ساله به مبلغ ۲۵۰ هزار پوند در هفته به منچستریونایتد پیوست.

فرگوسن پس از آن که فان پرسی قراردادش را امضا کرد در موضعی تهاجمی نسبت به رقیبان قرار گرفت و گفت: سال پیش سالی سخت بود. نخستین بار بود که یک تیم فقط به خاطر تفاضل گل جام قهرمانی را از ما می گرفت. ما به همین خاطر قهرمانی لیگ برتر را از دست دادیم و دیگر اجازه نخواهیم داد چنین اتفاقی تکرار شود.به من اعتماد کنید.

سرمربی منچستریونایتد افزود: رابین همان کسی است که ما در دو سال گذشته احتیاج داشتیم. ما یک بازیکن تمام کننده نیاز داشتیم ، بازیکنی در قد و قامت اریک کانتونا.

وی گفت: ما بدون رابین هم می توانستیم قهرمان شویم ولی حضور او اطمینان ما نسبت به آینده را بیشتر کرده است. هیچ وقت فکر نمی کردم بتوانیم فان پرسی را بدست بیاوریم. تا شش ماه پیش هم چنین تصوری نداشتم. فکر نمی کردم آرسنال به او اجازه رفتن بدهد اما او حاضر به تمدید قراردادش نشد و از همان زمان ما وارد عمل شدیم.

فرگوسن خاطرنشان کرد: دوران پل اسکولز و رایان گیگز در تیم بسر آمده و ما به بازیکنانی برجسته برای جایگزینی آنها نیاز داشتیم.

منچسترسیتی به سختی جنگید تا فان پرسی را به خدمت بگیرد ولی سرانجام منچستریونایتد موفق به عقد قرارداد با این بازیکن هلندی شد. ‘ روبرتو مانچینی’ سرمربی منچسترسیتی پس از پیوستن فان پرسی به منچستریونایتد گفت که در این فصل ، یونایتد قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

سرمربی ایتالیایی در تعریف های خود تا جایی پیش رفت که گفت اکنون منچستریونایتد چهار تن از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال را در اختیار دارد.

فان پرسی از این پس با پیراهن شماره ۲۰ برای یونایتد به میدان خواهد رفت، پیراهنی که پیش از این بر تن ‘ اوله گونار سولسکیائر’ بود

او روز جمعه برای نخستین بار در تمرین منچستریونایتد حضور یافت.

ورزشی** ۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۲۲۵۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.